Låt inte springzz fixa eran fjädring!!!

pjohan skrev:
2173630 Jävligt tradigt men....

Du menar 12 Jan antar jag? Annars får jag det "bara" till 3 månader (kan vara bra att ha rätt på tiden när man börjar bråka med dom).

På dom bara!

Ehh..... jo. Nog jag som blev lite väl upprörd där och tänkte på att det var "snart" 4 mån :näsblod . Så länge som jag fick vänta på prylar från Italien till min gammla Ducce monster. Det var det längsta jag har väntat på någonting ang hojarna någonsin. Får se om detta blir värre :rolleyes:

McFille skrev:
2173649 Smutskastning är det verkligen inte. Bara kunder som berättar sina erfarenheter av företaget, och sköter de sig inte och ljuger för sina kunder kan de ju knappast förvänta sig positiv kritik!

Nej det var ett dumt ordval av mig, menade inte på det viset. Dålig kritik hade varit bättre ordval.

Jahapp... Mina grejer som skulle komma idag kom inte heller. När jag ringde dem säger de att prylarna skickades (från något annat land) igår torsdags, men "att de hade fastnat i tullen".. Och att de skulle komma på måndag.

Jag hade ju tänkt meka med hojfan imorgon så jag kunde åka på söndag (fast egentligen hade jag ju tänkt meka förra helgen).

Om det stämmer att grejorna fastnade i tullen så kan inte de rå för det. DÄREMOT kan de rå för att ge optimisttider när man frågar, och (det här är det värsta) ge fan i att hålla på beställningar bara för att få ett stort kolli och slippa en massa småpaket! Speciellt när jag som kund väntar på mina prylar!

Han jag pratade med lät rätt uppgiven, och jag är nog inte den ende som har ringt, men det kan de fanimig ha.

Det var nog första och sista gången jag handlade därifrån..

Nu har jag äntligen fått min fjädring! Verkade som om den sista veckans försening var pga posten. Adress lappen på paketet hade tydligen rivits av :confused: (En olycka kommer sällan själv!)

Jaja, hur som hälst så var det bara ca 1,5 vecka sedan Springzz skickade grejorna. Så det har ändå tagit ett bra tag för dom att få allt klart!

Monterade på prylarna idag och var ute och körde med hojen utan att göra någon specifik inställning och på gatan funkar det väldigt bra som det är redan nu. Men tror att det är lite för mjukt till banan. Men det är ändå stor skillnad mot hur allt var innan jag skickade upp det! Kan på det hela taget säga just nu (har ju som sagt inte kört bana med hojen) att jag är nöjd med arbetet de har gjort. Och med det faktum att de drog av en hel del på priset för att kompensera för att det tog så lång tid.

Vill bara päongtera att dom suger fett pung!

Min personliga åsikt! Oseriösa..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...