Låt fråga!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Letar efter en låt.

Låter lite euro disco om den, Spelas lite på redio hela tiden.

Sjunger något i stil med "When you need somebody just call out my name, I´ll bee waiting here right by your side".

Låten ska tydligen heta "Waiting for you", Men det är lite konstigt för jag hittar inte det på verken google elr andra sök sidor. Hittar bara massa andra låtar med samma namn men det är fel låtar.

Nån som vet vilken jag menar?

Urabantiger som du ser här ovanför så har jag sökt, så du behöver inte tvunget länka till din standard sida. ;)

//Mvh Patrik

Padde skrev:
Letar efter en låt.

Sjunger något i stil med "When you need somebody just call out my name, I´ll bee waiting here right by your side".

Låten ska tydligen heta "Waiting for you", Men det är lite konstigt för jag hittar inte det på verken google elr andra sök sidor. Hittar bara massa andra låtar med samma namn men det är fel låtar.

Urabantiger som du ser här ovanför så har jag sökt, så du behöver inte tvunget länka till din standard sida. ;)

//Mvh Patrik

Winter, Spring summer and Fall. tror jag den heter, men den KAN oxå heta You got a friend.

Långa farbron skrev:
Albin, I'll be waiting

Lite Darin varning.

Tjuven Albin alltså....

Padde skrev:
...Sjunger något i stil med "When you need somebody just call out my name, I´ll bee waiting here right by your side".
.....

Chrille skrev:
If you need somebody, call out my name.
I'll be waiting, right by your side,...

Talisman, pudelrock, RIKTIG musik.
....,.

Finns det inga gränser?

Last edited:
Chrille skrev:
Tjuven Albin alltså....
Finns det inga gränser?
Trodde du verkligen att dagens ungdom skulle uppskatta hederlig 80-talsrock? :va
Som tur finns Rockklassiker som kör Talisman lite då och då. :rock

Så här upprörd har jag nog inte varit sen Mariah Carey slaktade Def Leppards gamla "Bringing on the heartache".

rockklassiker på nätet?? Var då?

Sweedo skrev:
Som tur finns Rockklassiker som kör Talisman lite då och då. :rock

Dom kör väl fortfarande bara den där låten - I'll be waiting - som spelades in i något sunkit Rockklassikertält ~sommaren 2001?

Markus skrev:
Dom kör väl fortfarande bara den där låten - I'll be waiting - som spelades in i något sunkit Rockklassikertält ~sommaren 2001?
Sunkigt? Fan den skivan rockar fett.
Fast båda versionerna spelas.

Sweedo skrev:
Sunkigt? Fan den skivan rockar fett.
Fast båda versionerna spelas.

Jo, låten är fet och säkert skivan också men den där liveinspelningen som de förut skröt om varje dag var väl i alla fall lite irriterande? :)

Chrille skrev:
Så här upprörd har jag nog inte varit sen Mariah Carey slaktade Def Leppards gamla "Bringing on the heartache".

Har du missat Natachas totalslakt av AC/DCs T.N.T? My goodness alltså, den var inte snäll mot öronen.

Padde skrev:
Letar efter en låt.

//Mvh Patrik

Va fan? Har de gjort en eurotechno mix på Talismans goding nu också? Helgerån! Originalet är riktigt bra...speciellt liveinspelningen... :rock

McFille skrev:
Va fan? Har de gjort en eurotechno mix på Talismans goding nu också? Helgerån! Originalet är riktigt bra...speciellt liveinspelningen... :rock

Fixade den också. :)

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg