Låt en kirurg göra dig till en mästare på knäskrap - SANT!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nilax, låter som en våt dröm för en stel 50+ visste inte att du uppnått denna mogna ålder-än :)
Jag håller på att anpassa mig till fakir modellen jag handlat, men mest har det varit ryggböj över ventilkåpan, men sommaren har inte börjat än. Kanske jag får skriva upp mig på väntelistan för posörskraparknän och sluta klamra mig fast på hojen http://blinky.wehay.com/bulten120428/content/_PER7969_large.html

Jag är gammal som gatan. Bara för att du verkar intresserad så ska du nog kunna få ett bra pris på magnesiumknän.:tummenupp

Last edited:
Fattar ingenting ang. den operationen.. :va

Jag kan ju fixa den operationen till de som inte har råd. Med min morakniv så skär jag av alla muskler och senor med ett fast och snabbt litet snitt. Sen blir ni så ledlösa att man får hälla upp er på hojen. :tummenupp

Neej! Du ska ju byta ut allt mot gummisenor. Moraknivar är så tråkiga och alldeles för trubbiga instrument för en sån här delikat operation.

Det finns tre appar att ladda ner.

ICut fixar senorna
IStretch förlänger låren
IDrag morfar vilken upprätt kurvtagning som helst till värsta armbågsskarpet innan du postar bilden på sporthoj.

Själv har jag bara köpt en enda app, IRl, men den är "the mother of all Apps" så jag behöver inga fler.

NMH.jpg

Last edited:
Det finns tre appar att ladda ner.

ICut fixar senorna
IStretch förlänger låren
IDrag morfar vilken upprätt kurvtagning till värsta armbågsskarpet innan du postar bilden på sporthoj.

View attachment 360754

O, ja just det, det vore kanske bäst med ett nödsystem á la landningställ på flyg. Kan vara najs att få upp lemmarna innan asfalten slickat i sig båda påkarna. Jag ser framför mig hur jag sitter i min Bruno Mattsonfåtölj och knäskrapar på Nürbergring.:hej

Det är framtiden. När allt är förbjutet för att klara den generella nollvisionen. Ingen vågar längre resa sig ur den självförsörjande stolen och ännu mindre sticka näsan utanför dörren eftersom massmedia och olika forskningsrapporter hela tiden pumpar ut budskapet att allt är livsfarligt därute.

Dom där "nya" senorna och ligamenten som han fixar, är det kvinnliga saker? Dom har ju lättare att sära:gnissla:gnissla

Den här tråden är varken mc-relaterad eller en diskussion kring trådämnet.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...