Låt en kirurg göra dig till en mästare på knäskrap - SANT!

Status
Ej öppen för fler svar.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Äntligen finns det möjlighet för den som längtar, in absurdum, på att få till ett knäskrap. Läste en artikel av den kände kirurgen Tom von Oelreich, att nu erbjuds rika, tillika helt talanglösa mcförare möjlighet till obegränsat knäskrapande, livet ut.

Tydligen så transplanterar han dit en ny "gren" , där senor och ligament är gjorda av en mycket töjbart material. Du märker det genom att det blir löjligt lätt att gå ner i spagat. Undersökningar har gjorts på nyoperade där skillnaden var markant, för att inte säga enorm vad beträffar vighet samt förmåga att "flaxa" med benen. Herr Oelreich sade det - " hade patienten varit något lättare skulle denne kunnat lyfta tack vare sitt kraftfulla benflaxande"

Nu kommer en filial öppna i Stockholmsregionen inom kort och där kommer kapaciteten vara 5 - 6 operationer i veckan. Så nu undrar jag: Vem kommer bli den första att kunna njuta av obegränsat knäskrapande? Nån här på forumet kanske?

Tilläggas kan att finansiering kommer erbjudas den som inte mäktar casha upp hela summan på momangen.
Nu kommer det kunna bli FETA filmer, helst i superslowmotion á la MotoGp, tagna i fotokurvan på Los Bultos.

Jag känner på mig att den som är först ut ur sin stela kropp kommer locka fler, många fler till himmelriket av knän.

Själv tänker jag inte göra nån operation, möjligtvis en liiiten lobotomi, för att ta bort fartspärren helt o hållet.:hihi

Har hört att operationen är så dyr så man har inte råd för att försäkringspremien är så hög på sporthojar.

Låter som nått för mig som är så jävla ovig att jag knappt kan sära på benen för att kunna sitta på hojen:4skrika. Pengarna lär nog inte räcka till för det så jag får nog överleva med att stretcha mig till döds. Lika bra att hälla upp en rom o cola till och in i dimman:fyllisar

Hade varit coolt att fixa dubbelsidigt knäskrap på en raksträcka. Då är man fan vig så det räcker till och blir över.

Hade varit coolt att fixa dubbelsidigt knäskrap på en raksträcka. Då är man fan vig så det räcker till och blir över.

Det är dit vi är på väg. På med ett plogskär på knäna, så kan polaren bakom kasta i sättpotatis.

"Låt en kirurg göra dig till en mästare på knäskrap - SANT!"

Du anar inte hur glad jag blir när du skriver SANT efter rubriken, jag hade aldrig trott på det annars :smasha

"Låt en kirurg göra dig till en mästare på knäskrap - SANT!"

Du anar inte hur glad jag blir när du skriver SANT efter rubriken, jag hade aldrig trott på det annars :smasha

Jag är en person som utstrålar trygghet och harmoni. Sant det också!

Japp, jag är den förste att hålla med, räcker att titta på din avatar. Jag kan inte hjälpa det men varje gång jag ser den så tänker jag på den bocken i Gävle som dom bränner ner varje år.

Japp, jag är den förste att hålla med, räcker att titta på din avatar. Jag kan inte hjälpa det men varje gång jag ser den så tänker jag på den bocken i Gävle som dom bränner ner varje år.

Ooooh , jag ber att få tacka så mycket. Det var första gången jag blivit jämförd med en bock. Tack o bock!:krama

Du får ett extradjur :gnu.jpg

Last edited:
Nilax, låter som en våt dröm för en stel 50+ visste inte att du uppnått denna mogna ålder-än :)
Jag håller på att anpassa mig till fakir modellen jag handlat, men mest har det varit ryggböj över ventilkåpan, men sommaren har inte börjat än. Kanske jag får skriva upp mig på väntelistan för posörskraparknän och sluta klamra mig fast på hojen http://blinky.wehay.com/bulten120428/content/_PER7969_large.html

Fattar ingenting ang. den operationen.. :va

Jag kan ju fixa den operationen till de som inte har råd. Med min morakniv så skär jag av alla muskler och senor med ett fast och snabbt litet snitt. Sen blir ni så ledlösa att man får hälla upp er på hojen. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP