Låsta upp operatörslåst mobil gratis???

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Finns här någon som har kunskapen eller vet någon bra sida där man skulle kunna låsa upp sin operatörslåsta mobil.
Har i dagsläget Djuice kontant kort på mobilen och mobilen är låst till denna operatör.
Skulle gärna vilja ha den upplåst då jag haft mobilen i min ägo några år och känner nu för att byta operatör. :confused:
:Bugar

då jag haft mobilen i min ägo några år och känner nu för att byta operatör.
Finns garanterat något klåparhack för att låsa upp nallen; men är det värt besväret? En ny modernare för du för en spottstyver.

med reservation för att du inte har en übernalle gjord i guld.

R1 racer skrev:
Finns här någon som har kunskapen eller vet någon bra sida där man skulle kunna låsa upp sin operatörslåsta mobil.
Har i dagsläget Djuice kontant kort på mobilen och mobilen är låst till denna operatör.
Skulle gärna vilja ha den upplåst då jag haft mobilen i min ägo några år och känner nu för att byta operatör. :confused:
:Bugar

Beror lite på vilken nalle du har. Vissa nyare modeller måste tyvärr skickas in! Här finns dock några gratisvarianter.

http://www.trycktill.com/

Antik

Gammal nästan i nuläget antik Nokia 3310 men fullt nöjd med denna nalle och behöver inte alla idag extra moderna funktioner.Ska ju bara ringas/nås eller sms:a med. :)

R1 racer skrev:
Gammal nästan i nuläget antik Nokia 3310 men fullt nöjd med denna nalle och behöver inte alla idag extra moderna funktioner.Ska ju bara ringas/nås eller sms:a med. :)

Den kan du låsa upp på trycktill.com

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...