Låsta upp operatörslåst mobil gratis???

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Finns här någon som har kunskapen eller vet någon bra sida där man skulle kunna låsa upp sin operatörslåsta mobil.
Har i dagsläget Djuice kontant kort på mobilen och mobilen är låst till denna operatör.
Skulle gärna vilja ha den upplåst då jag haft mobilen i min ägo några år och känner nu för att byta operatör. :confused:
:Bugar

då jag haft mobilen i min ägo några år och känner nu för att byta operatör.
Finns garanterat något klåparhack för att låsa upp nallen; men är det värt besväret? En ny modernare för du för en spottstyver.

med reservation för att du inte har en übernalle gjord i guld.

R1 racer skrev:
Finns här någon som har kunskapen eller vet någon bra sida där man skulle kunna låsa upp sin operatörslåsta mobil.
Har i dagsläget Djuice kontant kort på mobilen och mobilen är låst till denna operatör.
Skulle gärna vilja ha den upplåst då jag haft mobilen i min ägo några år och känner nu för att byta operatör. :confused:
:Bugar

Beror lite på vilken nalle du har. Vissa nyare modeller måste tyvärr skickas in! Här finns dock några gratisvarianter.

http://www.trycktill.com/

Antik

Gammal nästan i nuläget antik Nokia 3310 men fullt nöjd med denna nalle och behöver inte alla idag extra moderna funktioner.Ska ju bara ringas/nås eller sms:a med. :)

R1 racer skrev:
Gammal nästan i nuläget antik Nokia 3310 men fullt nöjd med denna nalle och behöver inte alla idag extra moderna funktioner.Ska ju bara ringas/nås eller sms:a med. :)

Den kan du låsa upp på trycktill.com

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...