låsningsbara tanklock till supermotard...?

Ichi

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2005
Hoj
sükka gsx750f -94
hmm.. ja funderar på att köpa en supermotard MEN,,,

på dom flesta finns det inget låsningsbart tanklock..

frågan är... finns det att köpa o var???

lite lam fråga men man vill ju inte ha socker i tanken om man lämnar den ute på stan....

Ichi skrev:
hmm.. ja funderar på att köpa en supermotard MEN,,,

på dom flesta finns det inget låsningsbart tanklock..

frågan är... finns det att köpa o var???

lite lam fråga men man vill ju inte ha socker i tanken om man lämnar den ute på stan....
socker i tanken behöver du inte oroa dej för. var glad om den står kvar bara. :3freak

Ichi skrev:

Den myten knäckte Mythbusters så du behöver inte oroa dig :tummenupp

Den motorn Mythbusters provade det på hade väl ingen katt i avgasröret?
Jag skulle tro att katalysatorn är stället där största delen av sockret lagras och täpper till...

sandstream skrev:
Bosse Bildoktorn hälde 2 kg strösocker direkct i förgasaren om jag inte minns fel.

men han glömde varna bakomvarande för flygande sockerkakor,,,,,, :)

MarcusG skrev:
Den motorn Mythbusters provade det på hade väl ingen katt i avgasröret?
Jag skulle tro att katalysatorn är stället där största delen av sockret lagras och täpper till...

inga morrhår i förgasaren, tack! :)

Man vill väl knappast ha det i tanken ändå. Eller om det blir sand istället för socker.. är ju billigare :)

Red skrev:
Man vill väl knappast ha det i tanken ändå. Eller om det blir sand istället för socker.. är ju billigare :)

"Spontanligister" tar nog det dom har och stoppar i tanken om dom nu bestämt måste sabba för någon. Chansen att det ligger grus eller liknande i närheten av hojen är nog större än att ligisterna har socker med sig...

Back