Långt för en cbr

Kolla hur många ägare det varit på hojjen sen är det bara att räkna. i snitt fler än 1 per säsong och jag kan lova att det är slarvat med service och sånt.

En hoj som gått långt men bara haft 2 ägare som då haft hojjen 5-6år var är mindre risk då man tenderar sköta sina saker lite bättre om man skall behålla dem längre än ett par månader.

Känner en som har en Yamaha FZ 1000 ala 80tal. Som gått 30000mil + Så tar man hand om hojen på rätt sätt så är det ju inga problem.

Då kan jag ju byta lameller på min och ha många mil till på järnhästen.

Då har jag lite att välja på. Gäller bara att nån nappar på min hoj är i allafall billigast på blocket.

Passerade precis 6000 mil på GammelBladen (-96).
Inne på 16e säsongen nu. 8 ägare. Startar alltid på första "kicken".
Den står sig ganska hyfsat mot nyare sporthojar.
Samtidigt är den "billig" att försäkra.

Köp! Fast kanske inte för 50K...

Fan man som fick panik att hojen slog 1000 mil i går och snart behöver boka in 1200 mil/servicen...

Köpte min oxå pga av låga mil .. Men skulle så här i efter hand gärna kunnat tänkt mig någon med mer mil ändå om det följer med massa dyra extra grejer ex: styrdämpare/slipon,mappning,osv och en bra servicebok
och att framför allt att hojen och historiken är topp....

Sen är långmilsägarna ganska skrytsamma och lågmilsägarna tystlåtna när det gäller haverier.

Priskillnaden på en 2000/4000/6000/8000milare brukar vara markant, så hur många mil ska du ha den? Hur mycket prisras tål du?

Kan vara billigare med nytt, tips från en som öser pengar på gammalt bös :)

Sen pratar vi sporthojars hållbarhet och folk nöter om gamla kraftlösa touringlok som hållt x000mil..

Sen är långmilsägarna ganska skrytsamma och lågmilsägarna tystlåtna när det gäller haverier.

Priskillnaden på en 2000/4000/6000/8000milare brukar vara markant, så hur många mil ska du ha den? Hur mycket prisras tål du?

Kan vara billigare med nytt, tips från en som öser pengar på gammalt bös :)

Sen pratar vi sporthojars hållbarhet och folk nöter om gamla kraftlösa touringlok som hållt x000mil..

räknar med att köra den 2000-3000 mil men sen brukar jag byta efter 1000 i allafall. När den gått 7000 vill jag ju inte behöva byta in den mot en BigMac & co.

Fan det verkar ju vara dött på blocket. Finns många fina relativt nya hojar för ca: 40' som legat länge t.ex. Hornet, Er-6n etc. Får se hur det här går.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph