Långrunda norröver torsdag 19/5 endast för rutinerade förare

1. GSXR1100R
2. Tussilago (prospect som ska göra ett försök)
3. Gamle
4. Dede (prospect som ska göra ett försök)
5.
6. Rogerr
7. jh (dyker upp hos gammel gixxern.........förhoppningsvis, om jag kommer ifrån jub.....)
8. Cornfed

Killer hoppade av... en plats kvar sen e det fullt.

Var det gott med pizza? Det var väl ni som var på pizzerian här i byn (Ljungbyhed)? Tyckte jag kände igen Rogerr's hoj! Jag kom med min röda Civic med hål på avgassystemet... hade precis ställt in hojen... glömde tuta. Jaja! Nä, nu ska jag till pizzerian och beställa en Jannis Special!

GSXR1100R skrev:
Om du är med på listan så är du välkommen att gasa, vi ses hos mig 17.55 för omedelbar avfärd, max 8 st och först till kvarn gäller.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75410

1. GSXR1100R
2. Tussilago (prospect som ska göra ett försök)
3. Gamle
4. Dede (prospect som ska göra ett försök)
5. Killer (om solen lyser)
6. Rogerr
7.
8.

Man tackar för en nice runda :tummenupp
Hoppas man sköte sig :Bugar

lahi skrev:
Var det gott med pizza? Det var väl ni som var på pizzerian här i byn (Ljungbyhed)? Tyckte jag kände igen Rogerr's hoj! Jag kom med min röda Civic med hål på avgassystemet... hade precis ställt in hojen... glömde tuta. Jaja! Nä, nu ska jag till pizzerian och beställa en Jannis Special!
Japp det va vi som va på tur, 20 mil blev min runda idag, norra Skånes vägar rokkar :yoparty

Tussilago, Dede & Cornfed är numera dubbade till rutinerade förare.

WHOOOOHOOOOO
Nu är man med på listan :yoparty :yoparty

Får tacka för en mycket trevlig tur. Som vanligt nya goa vägar man aldrig kört innan :tummenupp

Bidde några bilder också

Fast dom är nog blyga för det verkar som om dom gömt sig :confused: :3freak

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    91.6 KB · Visningar: 28
Last edited:
GSXR1100R skrev:
Japp det va vi som va på tur, 20 mil blev min runda idag, norra Skånes vägar rokkar :yoparty

Det har vi i R.O.H vetat om LÄNGE, LÄNGE, LÄNGE :D

men ni verkar ju ha annat för er när vi har TT (Tisdagstur)

Rogerr skrev:
Eller var det bromsare :va :D :D :D
Tänk på att vissa har +100 kg till att släpa runt i böjarna :tungan Tur att jag inte körde solo på en modern hoj, då hade ni aldrig sett mig... eller i diket då :3freak

wonderwizard skrev:
Det har vi i R.O.H vetat om LÄNGE, LÄNGE, LÄNGE :D

men ni verkar ju ha annat för er när vi har TT (Tisdagstur)
Vi ska se om inte det går att få till en runda nästa tisdag, då ska ni få gazza satan :pannkyss (ta inte med Zmurfen, han är jobbig & dryg).

:tummenupp

Man tackar för en härlig runda med goa vägar. Jag kan ju säga att magen e inte sig lik efter heltäckningsmattan med kattskit.... :gnissla

Cornfed 1 Självmordsfasan 0 :4skrika

Cornfed skrev:
:tummenupp

Man tackar för en härlig runda med goa vägar. Jag kan ju säga att magen e inte sig lik efter heltäckningsmattan med kattskit.... :gnissla

Cornfed 1 Självmordsfasan 0 :4skrika
Cornfed vs Fasanen 1-0 :banana

Väldigt trevlig tur, lita långsam, men gammel gixxern hade ju med sig x last kan bero på de :tungan har ej lagt en pizza ännu, men den har börjat att åka hiss :D Ha De! Vi Synes :banana

jh skrev:
Väldigt trevlig tur, lita långsam, men gammel gixxern hade ju med sig x last kan bero på de :tungan har ej lagt en pizza ännu, men den har börjat att åka hiss :D Ha De! Vi Synes :banana
Du körde så att du kräktes :D

:hihi
GSXR1100R skrev:
Har ju sagt te dig Gixxer... du FÅR inte köra kneescrape mer än max 2 varv i rondeller! Bakomvarande blir blir yr av din svajjande linje...! Stackars JH :pannkyss

EDIT: Snygg avatar förresten (för tillfället) - vem är det som kör din hojj på fotot?

Last edited:
Robz skrev:
:hihi
Har ju sagt te dig Gixxer... du FÅR inte köra kneescrape mer än max 2 varv i rondeller! Bakomvarande blir blir yr av din svajjande linje...! Stackars JH :pannkyss

EDIT: Snygg avatar förresten (för tillfället) - vem är det som kör din hojj på fotot?
Råssti tjörde min bajk, han kneskapade i råndellen :yoparty :banana :7peta :arsele

GSXR1100R skrev:

Knappast körningen............ troligare koggad köttafärs pue en pizza e inte fullt såe normalt............skulle jag jau vilja säga......körning var mer välstekt :D :gnissla :tungan

jh skrev:
Knappast körningen............ troligare koggad köttafärs pue en pizza e inte fullt såe normalt............skulle jag jau vilja säga......körning var mer välstekt :D :gnissla :tungan
Varför finns det inga hundar & katter i Ljungbyhed :va

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...