Långrunda idag

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag, Gamle & jh körde Rössjöholmsrundan idag, mellan Klippan & Våxtorp är det nyasfalterat, men tydligen så gillar VV att grusa på den fina asfalten :mad:

GSXR1100R skrev:
Jag, Gamle & jh körde Rössjöholmsrundan idag, mellan Klippan & Våxtorp är det nyasfalterat, men tydligen så gillar VV att grusa på den fina asfalten :mad:

Ja synd på grusen annars var det en lungn och fin runda utan P böter :yoparty

gamle skrev:
Ja synd på grusen annars var det en lungn och fin runda utan P böter :yoparty
Vi bara måste upp igen till våren, när VV har sopat ren denna gudomliga vägsträcka så skall det gasas, vi kör upp en lördag och åker sommarrodel i Våxtorp :tummenupp

GSXR1100R skrev:

sorry att jag inte dök upp som mr k sa... men när vi kom till malmö så gick min kamkedjespännare åt helvete... :kocko raslade nått så in i helvete :huvet

Zxr_Green skrev:
sorry att jag inte dök upp som mr k sa... men när vi kom till malmö så gick min kamkedjespännare åt helvete... :kocko raslade nått så in i helvete :huvet
Grattis till KK iaf :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Vi bara måste upp igen till våren, när VV har sopat ren denna gudomliga vägsträcka så skall det gasas, vi kör upp en lördag och åker sommarrodel i Våxtorp :tummenupp

:banana Då är det kanske lika bra att boka in en lördag allaredan nu :banana

Swappe skrev:
grattis!! vad hände? (mkt om o men..)

det va det där med teorin... :3freak.. men ajg satte teorin på 4 försöket iallafall..hehe sen tog jag ju då uppkörningen på första försöket... skulle haft den förra torsdagen fast dom ringde från vägverket o sa att det blev inställt pga att nån va sjukt.. :fatta! men men... nu jävlar..hehe :fyllisar

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC