Långfredagskörning Västerås??

Vilka kommer?

• Antal röstningar
    0

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Vad händer idag?????????

Ja.... just det vad händer idag...körningar......fikan.....bus.....slagsmål..

Ja här står allt :tummenupp

OBS... Jag ska se till att denna tråd hålls till ämnet d.v.s man skall kunna gå in här och se vad man som medlem kan göra en solig dag, var är alla medlemar :va Dagens körningar :squid ........osv

Crille hjälper till att sortera :4skrika

070404

Skall bli shyst väder imorgon (torsdag) så jag undrar om det är någon som skall med på en tur, slutar 14.00. Kom med förslag om tid och plats jag hakar på!!!!

:banana :banana :banana

Hejsan mannen. Jag kom just på att det vore najs att åka hoj imorrn.
Jäkligt sugen på att åka väg 250 mot Norberg... aRWe, guidar du ? :banana :tummenupp
T2 skrev:
Skall bli shyst väder imorgon (torsdag) så jag undrar om det är någon som skall med på en tur, slutar 14.00. Kom med förslag om tid och plats jag hakar på!!!!

:banana :banana :banana

Last edited:
Torsdag 8/4 -04

Dags för lite fint väder, för er som är intresserade att hänga med på en tur så skall jag och pejo mötas vid OK Djuphamnsvägen 15.00.......

(Om inte annat meddelas på denna tråden.)

Ha de gött så syns vi........// T2 :banana :banana :banana

Yepp, verkar bli gött väder i morrn!!
En organiserad tur kanske skulle vara på sin plats?

Vilka kommer?

Edit...
Ni kan kolla vilka som röstat och på vad genom att klicka på rösten ute till höger i pollen!

Last edited:
VaLLe skrev:
Tja Blade!!

Fel tråd............http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=39294

Alla åkningar skall vara samlade på en tråd, det blir annars så rörigt på vårat lilla forum :tummenupp

Håller INTE med!
Jag vill se i trådöverskriften vad den innehåller.
En gemensam tråd om körningar som sträcker sig över en hel sommar tenderar att bli aldeles för lång och ointressant. Om det dessutom förekommer spam, såsom "kan inte pga för lite pengar" ed är det svårt att få överblick om vilka som kommer och inte för just det tillfället som är aktuellt.
En poll styr upp detta och man ser exakt vilka som kommer och vilka som inte gör det!!

Håller med Blade där. Det blir för svåröverskådligt.

Här på sporthoj finns redan en lösning på problemet, det finns ett eget sub-forum för samåkningar. Sök där på ordet "västerås" så får ni se vad bra det fungerat. I framtiden om jag drar i nån åkning så kommer jag att annonsera där samt i en egen tråd här.

//P

Pst! Blade - Tid o plats o resmål imorrn ?

Blade skrev:
Håller INTE med!
Jag vill se i trådöverskriften vad den innehåller.
En gemensam tråd om körningar som sträcker sig över en hel sommar tenderar att bli aldeles för lång och ointressant. Om det dessutom förekommer spam, såsom "kan inte pga för lite pengar" ed är det svårt att få överblick om vilka som kommer och inte för just det tillfället som är aktuellt.
En poll styr upp detta och man ser exakt vilka som kommer och vilka som inte gör det!!

Pejo skrev:

Återkommer ang tiden...
Vi kollar hur många som vill med...
Inte för tidigt, bättre att vänta med att solen går upp ordentligt och värmer på!!

Plats brukar väl vara stationen!!
...eller på Donken mitt i stan! :D :D

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag vill också åka på fredag, tar ev. med mig en kompis från Norge bakpå

TID OCH PLATS FRÅGAS. KOM. SLUT. KOM.
Jag röstar på Café Gränden. Ekar fint mellan kåkarna :D

Last edited:
Funatic skrev:
jag vill också åka på fredag, tar ev. med mig en kompis från Norge bakpå

TID OCH PLATS FRÅGAS. KOM. SLUT. KOM.
Jag röstar på Café Gränden. Ekar fint mellan kåkarna :D

Aros Tobak kl 11.00 kanske.....

Pejo skrev:
Håller med Blade där. Det blir för svåröverskådligt.

Här på sporthoj finns redan en lösning på problemet, det finns ett eget sub-forum för samåkningar. Sök där på ordet "västerås" så får ni se vad bra det fungerat. I framtiden om jag drar i nån åkning så kommer jag att annonsera där samt i en egen tråd här.

//P

Ohhh förlåt då försöker att bara städa lite

39 graders feber,, :död

Måste hålla med dig igen... dygnets maxtemp infaller ca 17.00, hur konstigt det än låter, men det har med sommartiden att göra. Därför röstar även jag på att inte dra för tidigt...

Röstar på Gränden eller nåt annat ställe där man kan avnjuta en phet expresso innan åkningen...

Ps- idag var det 14.4 grader varmt... mumma!
Blade skrev:
Inte för tidigt, bättre att vänta med att solen går upp ordentligt och värmer på!!

Det tackar vi för, men ibland måste naturen ha sin gång...
som pigan sa.
VaLLe skrev:
Ohhh förlåt då försöker att bara städa lite

Last edited:
*/ ?>
Back