Långa svarstider för er också?

Gjorde mig till och plåtade hur det ser ut för mig allt som oftast, långa svarstider från 10sekunder till att jag tröttnar och stänger ner och då är jag ändå gammal och tålmodig då jag kommer ihåg telefonmodemen.....

Dessa små scriptfelsfönster kommer upp en 4-5 gånger i rad, ett nytt direkt jag klickar bort det första, spelar ingen roll om jag klickar ja, nej eller kryssar, ingen skillnad.
Spelar ingen roll om adblock är på eller av, samma fönster och långa svarstid, enda skillnaden är att det är reklamfritt med adblock på.

Ingen skillnad med virusprogram/brandvägg på eller av och ingen skillnad om burken stått på några dagar eller är nystartad heller........

win10 och senaste uppdateringen, inget extra förutom adblock.View attachment 423895

Tråkigt att höra. Jag är ledsen och säga detta, men om du kör en annan webläsare tror jag att det mesta av dina problem löser sig. Iallafall script felen.

Prova Firefox eller Chrome, Internet Explorer är inte alls bra.

prova också att (tyvärr) akrtivera Adblock på sporthoj.

Firefox och Adblock myyyyyycket snabbare än Chrome utan.
Med lite tur kanske det inte heller blir dubbelcitat :smasha

- - - Updated - - -

Firefox och Adblock myyyyyycket snabbare än Chrome utan.
Med lite tur kanske det inte heller blir dubbelcitat :smasha

:rofl :rofl :rofl :lol :lol
Inte det nej.

Riktigt långsamt även via TapaTalk och inte ovanligt att forumet inte svarar alls...

inte ovanligt att forumet inte svarar alls...

Och det i dubbel bemärkelse. Här har vi spekulerat i flera dagar och gissat vad felet är utan någon respons från ansvarig. Det finns ju ett helt gäng med såna här trådar snart så det är väl läge med en sticky nånstans.

Får kännslan av att de antingen inte vet själva eller så har det med reklamen att göra (Ovanligt att aids ads förstör en hemsida.) Jag skulle gladeligen donera för att hemsidan skulle fungera utan ads.

Ligger inte forumet på en server i mååååålnet? Kan vara att mååålnleverantören har lite strul?

Det är hög latency iaf, oavsett browser för mig men Firefox funkar bäst (som vanligt)

Gjorde mig till och plåtade hur det ser ut för mig allt som oftast, långa svarstider från 10sekunder till att jag tröttnar och stänger ner och då är jag ändå gammal och tålmodig då jag kommer ihåg telefonmodemen.....

Precis. Dessutom känns det som att surfning på ett 28,8-modem var snabbt jämfört med hur det är nu...

Du har rätt. Att surfa på Sporthoj tar alldeles för mycket tid. Ska hålla mig härifrån ett tag, man blir bara så jävla frustrerad att ingenting händer när man klickat på trådar.

Någonting är ju allvarligt trasigt på den här hemsidan...

Man klickar EN gång på posta. Efter måååååååååååååååååååååååånga sek väntan får man det här tillbaka.

Och att det heter snabbsvar är ju ett hån. Att skriva kanske är snabbt, men att posta är fanimej inte snabbt.

150927_dublett.jpg

Tja. SH kanske inte är lönsamt längre?
Varför skulle de vilja lägga pengar på en sida som kanske sakta är på väg ner i graven?

Förstår er och jag har klagat som ett mongo imorse. Det fick effekt, och serven uppgraderades! Nu flyter det som aldrig förr! :) hoppas ni kan vara lite mer muntra nu!

Japp. Kan säga att det var väl tur att man kollade in här på kvällen (bara för att se hur segt det är) och fick en helt ny upplevelse.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman