Lång tid inget hav!

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jag kanske är helt bortglömd här? Jag måste börja med att ursäkta min extrema inaktivitet på den här sidan under de senaste åren. Jag skyller på inget annat än ett sjukligt intresse för dataspel... hmm...

Ja, som en del vet hade jag en zx9r -98. Kan tala om att den är såld och jag för tillfället är helt jävla hojlös. Jag trodde faktiskt i höstas att jag skulle klara av att vara utan hoj det här året. Men det kommer aldrig fungera. Dessutom kommer jag inte känna mig som en hel människa om jag inte får dricka öl med Bandit Uno på deltaträffen :D

Lång historia kort... I'm back, har fixxat pengar, ska snart införskaffa hoj. Men jag vet fan inte vad jag vill ha!

För tillfället står jag i valet mellan R1 årsmod. 99-02 fireblade årsmod. 00-03 eller en SP1 00 eller nyare... Varför twinen har kommit in i bilden vet jag fan inte... brutalt snygg hoj, men hur går dom? Med ninjan körde jag 402m på 10.74s... kan man komma ens i närheten med en SP1? Bara för att få någon sorts jämförelse?

Ge lite intressanta tips ni som vet tack :)

Ähh.... blev ju ett långt och tråkigt inlägg detta... jaja, hej på er alla igen i alla fall..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back