Verkar som om jag kanske skall flytta en bit från mitt jobb. Detta gör att det kan vara frågan om pendling på ca 12mil per dag. Sitter här och funderar på hur man kan köra båge hela denna vägen utan att det blir svindyrt? Alla vanliga sporthojar vill ju servas jäkligt ofta var 600 mil eller något sådant. Sedan så skulle jag kunna tänka mig att det skulle vara näst intill omöjligt att sälja en tex R6 eller R1 som har en 5-6000mil på mätaren
Visserligen är väl kanske de inte heller det bästa valet för pendling men jag vill ju fortfarande att det skall vara sportiga hojar, iaf i likhet med Hayabusa eller tex blackbird men alla dessa har iaf vad jag vet 600mila servicar. Sedan så brukar ju däcken inte hålla i all evighet på liknande hojar heller
Så ge mig exempel på sportiga hojar som har glesa service intervaller, känns bra att åka på och som inte är lika känsliga för höga miltal vid ev försäljning

Så ge mig exempel på sportiga hojar som har glesa service intervaller, känns bra att åka på och som inte är lika känsliga för höga miltal vid ev försäljning