Lång 1.95 vilken hoj?? (långa ben)

Greenlock

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
Ninja
:confused: Funderar på att köpa ny hoj har en r6, men sitter riktigt illa. dock inte så svårt att pucka den, men skulle vilja ha en hoj som man kan åka lite längre på utan att få kramp.. tacksam för svar på bra motorcycklar:va

Last edited:
Körställning

Hej ! Har "samma problem " som dig. Är 1,94 och köpte för en månad sen en Honda 954 RR. Sitter hyffsat på den , men kunde vara bättre. Har hört att Kawasaki zr 12 ska ha bra körställning för långa. Kör man inte allt för långa etapper (ca 10 mil) funkar Hondan helt OK. OBS , bör ha förhöjt kåpglas som jag har. Sen är ju Hondas sååå jävla snygg , brutal , snabb och fantastisk väghållning. Ligger slickad i kurverna. Sen är ju frågan vad man vill ha sport eller touring.:tungan

Bifogat

• 9895285004.jpg
    9895285004.jpg
    59.7 KB · Visningar: 46
Testa Aprilia rsv mille de flesta längre värkar va nöjd med den.

Jag tycker inte Millen funkar så bra, jag är 1.92 och har ganska långa ben. Knäna hamnar långt över "vecket" på tanken.
Jag tycker R1 är en av dem med bäst körställning om man har långa ben, men tyvärr tillät inte min ekonomi en sån:rolleyes:

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back