Lånehoj i samband med service?

OverDrive

BRAAAP!
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
KTM 690 SMC
HEJ!
Jag ska lämna in min hoj på service imorgon bitti hos Mc-varuhuset i stockholm, och har sedan bråttom därifrån.
Undrar därför om någon vet om man kan få låna en moppe eller vad som helst under tiden, och vad det i sånt fall kostar?

Tacksam för snabba svar! :Bugar

Jag har aldrig hört talas om nån låna hoj iaf :/ inte på DinMc och inte heller på AVAmc men vem vet kanske mc varuhuset.

Skriv gärna här igen om du fick det, jag ska in med min på service snart också :)

Farsan fick låna hoj på lugnets mc när han gjorde service där. Han fick välja fritt bland dom begagnade hojarna.

tack för svaren, ingen som vet säkert?
jag får väll åka dit och se vad som sägs, återkommer med hur det gick.

Ytterst tveksamt. Var skulle den lånehojen komma ifrån? De lär ju knappast ha en hoj som står där försäkrad och klar och väntar på att lånas ut? Jag jobbar i samma kåk och har iaf inte sett ngn. Iofs brukar de rulla ut en blå ful fyrhjuling varje morgon, kanske är det den som är lånehojen :D

Däremot är det bara 4 minuter till tunnelbanan därifrån.
Är du lat kan du tom ta bussen dit..........

Ytterst tveksamt. Var skulle den lånehojen komma ifrån? De lär ju knappast ha en hoj som står där försäkrad och klar och väntar på att lånas ut? Jag jobbar i samma kåk och har iaf inte sett ngn. Iofs brukar de rulla ut en blå ful fyrhjuling varje morgon, kanske är det den som är lånehojen

Däremot är det bara 4 minuter till tunnelbanan därifrån.
Är du lat kan du tom ta bussen dit..........

Verkade inte som dem hade någon, hade typ tänkt mig att dom kanske hade någon eu-moppe eller liknande. Jag är extremt lat av mig och vägrar åka kollektivt :7peta

På avamc har jag alltid fått lånehoj, ofta en vespa 125 kubikare
Bättre än inget alls.

Jag ska in där med streetfightern på onsdag för service. Dom erbjöd mig lånehoj utan att jag ens frågade men att det skulle vara en 125 cc vespa visste jag inte :hihi :hihi undrar om den fungerar med knäskrap i kurvorna

[YOUTUBE-ID]6OCNx8iuMrY[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag ska in där med streetfightern på onsdag för service. Dom erbjöd mig lånehoj utan att jag ens frågade men att det skulle vara en 125 cc vespa visste jag inte undrar om den fungerar med knäskrap i kurvorna

Jävla synd då att dom inte tar honda på ava då :smasha

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...