Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P-Zero skrev:fixa film!![]()
![]()
Fredde skrev:Ser bra ut![]()
RoLLER skrev:Du hade rätt Fredde.... Det var ju faktiskt sjukt mycket lättare att slanga med en Motard... Kan du låna en tror du så filmar vi Södertälje-Stockholm på slangen ??????????????? Vore ju faktiskt sjukt fett!!!!!

Vad är skillnaden? Att kameran var på "lagning" nu och inte då?MrGooFy skrev:Sedär, snacka om skillnad mot Slangaskolan II när du lånade motarden.![]()

pvcraketen skrev:Vad är skillnaden? Att kameran var på "lagning" nu och inte då?![]()
Mattias skrev:Perhaps är det en stuntman?
RoLLER skrev:Tack för förtroendet att få lajja med din KTM Peter!
Hur kul som helst! En sån vill jag ha som komplement till R1'an.
TheDude skrev:Ser gött ut rullar'nVi får köra en sväng när jag tittar upp i sommar
![]()
Fredde skrev:Har satt på ett crosstyre på Rettan sjukt kul/lätt att slanga med..-..hor av dig om du vill testa![]()
RoLLER skrev:Thats a deal... Vad gränslar du för nåt? Motarden här var bara till låns...
RoLLER skrev:Är det sant!!!Jag hörde att du kanske skulle bygga fighter av den OM du klotade.... Har du klotat?
Jag provar mer än gärna!!!! Probbet e väl att man blir torsk och måste bygga själv sen...
men säg till mig då så kan jag filma!!!!RoLLER skrev:Kameran va på lagning när jag gjorde det där... Så det finns ingen film tyvärr![]()

Fredde skrev:Har inte klotat än,ville bara testa hur det blev...
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|