Låna ut skinnställ strl 56-58

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Låna ut skinställ strl 56-58

Vurpade på Knutstorp igår men har dock körning på bana senast på Lördag,

Någon som har ett skinnställ över strl 56-58 för utlåning? Alternativt byxor då jag har kompletterande utrustning för överkroppen.

Last edited:
Kenths byxor, passa inte dom?

:brinnerup Hinner du inte få det lagat? Om det bara är det på benet borde det ju gå fort och kunna vara rätt billigt?

:(

Du kan låna mitt:

Sy ut det så kommer jag och hämtar det

:brinnerup Hinner du inte få det lagat? Om det bara är det på benet borde det ju gå fort och kunna vara rätt billigt?

:(

Löserin det istället. Bilsport mc krävde ju att man skulle skicka det med post. Nött lite på själva inner-skinnet med så vågar inte köra med det för den delen me :)
I värsta fall får jag väl tejpa ihopa det tills lördagens lockarp-körning och hoppa knudan nästa vecka

Jag har ett alpinestars ställ där byxorna skall vara hela. Kanske kan va nåt?

Klart! Strl?

Last edited:
Du kan låna mitt:

Sy ut det så kommer jag och hämtar det

Löserin det istället. Bilsport mc krävde ju att man skulle skicka det med post. Nött lite på själva inner-skinnet med så vågar inte köra med det för den delen me :)
I värsta fall får jag väl tejpa ihopa det tills lördagens lockarp-körning och hoppa knudan nästa vecka

Klart! Strl?

Hmmm har du inte kvar mitt AERO ställ? Förvisso stl 50 men med lite löpning i veckan borde du slinka in i det :tummenupp

*/ ?>
Back