Låna ut reg. nr.?

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
Hej, är det någon som äger en yamaha r1 - 01:a som vill låna ut sitt reg. # till mig, så jag kan kolla med försäkringsbolagen vad min premie skulle kosta?

Har ev en sådan på gång, men vågar inte slå till innan jag vet vad försäkringshelvetet kostar....

Maila eller PM:a eller vad ni vill...

Psykfall skrev:
Hej, är det någon som äger en yamaha r1 - 01:a som vill låna ut sitt reg. # till mig, så jag kan kolla med försäkringsbolagen vad min premie skulle kosta?

Har ev en sådan på gång, men vågar inte slå till innan jag vet vad försäkringshelvetet kostar....

Maila eller PM:a eller vad ni vill...

Det är ju bara att ange vad det är för hoj ju. Hur många kw (i det fallet runt 45 va :D ? och hur mycket den väger...nog får dom fram uppgifter då :tummenupp

Åberg skrev:
Det är ju bara att ange vad det är för hoj ju. Hur många kw (i det fallet runt 45 va :D ? och hur mycket den väger...nog får dom fram uppgifter då :tummenupp

Nej, tydligen inte! Har varit i kontakt med både if och länsförsäkringar och dom ville ha reg. nr. ... :död

Du har ju en R1:a "på gång"? Be att få reg-nummer av tjejen/killen som säljer hojen.

abstruse skrev:
Du har ju en R1:a "på gång"? Be att få reg-nummer av tjejen/killen som säljer hojen.

Nja, för att få bra pris, vill jag inte verka vara för intresserad... :rolleyes:

Psykfall skrev:
Nej, tydligen inte! Har varit i kontakt med både if och länsförsäkringar och dom ville ha reg. nr. ... :död

Måste vara nåt väldigt nytt. Jag har IF och det funkade för mig när jag köpte nya hojen ifjol i a f...hade inget regnr då. tror nån vill göra det enkelt för sig i andra änden av luren...

Psykfall skrev:
Nja, för att få bra pris, vill jag inte verka vara för intresserad... :rolleyes:

Men där har du ju en anledning, säga att du är tveksam pga de höga försäkringspremierna och du vill kolla...vill han sälja så är det väl klart han hjälper dig...

EDIT: Eller HON :D

Åberg skrev:
Måste vara nåt väldigt nytt. Jag har IF och det funkade för mig när jag köpte nya hojen ifjol i a f...hade inget regnr då. tror nån vill göra det enkelt för sig i andra änden av luren...

Mycket möjligt, men när man hör det från två håll...Man skulle ju kunna tycka att det skulle räcka med modell och årsmodell... :3freak

Åberg skrev:
Men där har du ju en anledning, säga att du är tveksam pga de höga försäkringspremierna och du vill kolla...vill han sälja så är det väl klart han hjälper dig...

EDIT: Eller HON :D

Jo, men det känns inte riktigt rätt i det här fallet... :tungan

Psykfall skrev:

:rofl

Det är ju helt upp till dig hur duktig du är som köpare och hur du uttrycker dig.

Yamaha YZF-R1 slip-on, öhlins

Årsmodell: 2001
Pris: 79900 kr
Mil: 550
Skick: Nyskick
Regnr: SUU651

Beskrivning

Röd. Slipon leo vinceoriginal. Öhlins styrdämpare.

www.bytbil.com

Sök MC, på de annonser som har bilder höger klicka och egenskaper för bilden.
Bilden brukar 9 ggr av 10 heta reg.nr'et. I vissa fall ser man även reg.nr'et på bilden...

Ringde if och kollade vad jag får ge för R1:an:

Hel 1579:-/mån
halv 584:-/mån
trafik 444:-/mån

Visst faan är det as billigt?!?! :lol :hihi

Psykfall skrev:
Ringde if och kollade vad jag får ge för R1:an:

Hel 1579:-/mån
halv 584:-/mån
trafik 444:-/mån

Visst faan är det as billigt?!?! :lol :hihi

Det var inte så jävla farligt väl? Jag skulle få ge c:a 1700:-/mån för motsvarande hoj. Med möjlighet att ställa av iofs.

Du vet att det blir billigare på IF om du tex tecknar flera försäkringar där också va?

Brutus skrev:
Du vet att det blir billigare på IF om du tex tecknar flera försäkringar där också va?

Nä, det visste jag inte...har inte någon hemförsäkring just nu då jag precis flyttat...ska kanske skaffa en sådan där oxå då...om man nu behöver det...

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back