Låna skinnställ på lördag?

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
Jag har lyckats med att få med kusinen till Knutstorp på lördag!!! Så vi kommer upp och hejar, speciellt på tjejorna!

Är det någon som har ett extraställ som inte är allt för stort att låna till min kusin. Hon har strl 36-38, i tjejstorlek. Absolut inte större än 48 på stället....

Evigt tacksam för ev hjälp.

:hej

Tweetie skrev:
Jag har lyckats med att få med kusinen till Knutstorp på lördag!!! Så vi kommer upp och hejar, speciellt på tjejorna!

Är det någon som har ett extraställ som inte är allt för stort att låna till min kusin. Hon har strl 36-38, i tjejstorlek. Absolut inte större än 48 på stället....

Evigt tacksam för ev hjälp.

:hej

Jag har ett gammalt men helt Jofama dam 38, ni kan få låna det om ni vill, jag bor i Åkarp. Skickar pm med min adress om ni vill prova.

Vi kommer förbi torsdag, om inget oförutsett händer. SMS kommer innan vi dimper förbi.

Visst har jag fått en snygg avatar!!! LasseB har fixat den till mig... :tummenupp

Tweetie skrev:
Vi kommer förbi torsdag, om inget oförutsett händer. SMS kommer innan vi dimper förbi.

Visst har jag fått en snygg avatar!!! LasseB har fixat den till mig... :tummenupp

Kan bara hålla med :bow
Lasse är vår nya stjärnfotograf

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back