låna org ljuddämpare Gsxr

martin_642

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
Ktm 690 SM
Hej!

Tänkte hör om det är någon i Linköpings trakten som har en orginal ljudämpare till utlånging när jag åker o besiktigar min hoj.
jag har en Gsxr 750 92a

Mvh
Martin

Jag har men inte i Linköpings trakten.
Ska iof ner till Linköping den 4-5oktober men du kanske inte kan vänta så länge.

Qwerty skrev:
Jag har men inte i Linköpings trakten.
Ska iof ner till Linköping den 4-5oktober men du kanske inte kan vänta så länge.

Ska besiktiga den 22 nu så det e ganska snart så kan inte vänta till oktober.
iof jobbar min farsa i stockholm ibland men smidigast skulle de vara om det var någon här i stan som har.

bor i västervik om du orkar pallra dig hit men hojjen e på verkstad just nu och vet inte om den hinner komma tillbaka till den 22e men det kan ju vara ett alternativ annars

Hade hoppats hitta någon här i stan typ. jag har en orginalljuddämpare på nu som dämp ullen är borttagen på av föregående ägare så jag är osäker på om den går igenom som det är nu

Mvh
Martin

Hej Martin!

Tryck i lite stålull på besiktningsdagen så blir den tyst & fin... Ta inte för mycket bara, då startar den inte =)

/Temo

stoppa i ny??? borra bort nitarna å köp ny matta, kostar ca. 60:- och popnitarna 2:- eller nått :> tar kanske 15-20 min att fixa! gjorde det själv häromdagen och det gick smärtfritt.
Stoppa i stålull verkar ju lagom farligt om det skulle börja brinna vilket det lätt gör. Testa bara att dra lite elektricitet genom det så brinner det ju upp hur snabbt som helst!
Lycka till

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...