Låna - låna ut verktyg!

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Tjenare.

Här är ennu en lycksökartråd... Kaka söker maka osv...
Men detta kan väl bli en sticky. Vänner hjälper väl varandra... (om jag nu har några) :va

Jag börjar.

Jag behöver låna ett OBD2-instrument för att läsa ut en felkod på SAAB'en.

Sluta leta :) .Vi kan kika på det på jobb nån kväll efter arbetstid.tar ju inte många minuter o koppla upp den,jag har Bosch dator,men den är inte portabel.Så såvida din bil inte är död,så kan du ju slå mig en signal tex imorgon.Slutar 17.00,så efter 17 funkar,dock inte alltför sent.Skickar mitt nummer till dig via PM (vet inte om du fick det innan :D )

Sluta leta :) ...Slutar 17.00,så efter 17 funkar,dock inte alltför sent.Skickar mitt nummer till dig via PM (vet inte om du fick det innan :D )

Yippie... jag har en kompis! :D

TOPP... Jag slutar kl 17 (i Ängelholm). Noterar ditt nummer o slår dig en pling imorgon!

Stort TACK! :Bugar :tummenupp

Du skulle inte kunna läsa ut varför min abs lampa lyser på min a3:a -99 TDI? :krama

Gott snack!!

säger inte mig så mycket men förmodar att det är dig man ska kontakta om man vill borra kikhål till grannen :P

Ska man borra in till grannen så går det nog alldeles utmärkt :D dock kommer denne nog att märka det ganska omgående... vibrerar en del :D

Skulle vi nog kunna fixa det med :D .skickar pm till dig

Hej!!

Under helgen som gick så tändes en lampa på sambons bil...
Bilen i fråga, en Mazda 3, -05, lampan "antisladd"..
Var inne på Hedbergs här i hbg, de vill ha 1400 bara för att stoppa in diagnosapparaten...
Någon som har lust/möjlighet att hjälpa mig med detta delikata problem så vore det kalas! :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back