Låna/Hyra skåpbil till vettigt pris

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ska förhoppningsvis upp till Göteborg och byta in min hoj nästa vecka och undrar om det är nån som kan hyra ut sin skåpbil eller vet var det finns en att få tag på. Statoil ville ha 2500 + bränsle och det var lite väl saftigt kände jag. Nån som har några tips? :)

Tack!

Jag hyrde skåpbil på Q8(?) vid Mackedonkan på Statena.

1000kr för ett dygn, fria mil. :)

Tur och Rerur Stockholm gick på 2000pix inkl diesel. (Räknar man mil pris och bensinkostnad var det billigare att hyra denna än att köra den egna bilen... :lol )
Visserligen för 3 årsedan men så djäkla hög inflation har vi inte... hehe

wonderwizard skrev:
2696557 lite offtopic... men ska du byta hoj igen ? har du inte precis gjort av med millen ?

Jo, sålde millen i höstas och köpte duccen som det finns bild på i garaget. Tycker dock att den är lite för liten för mig och sen har jag lite andra behov som behöver uppfyllas som jag inte riktigt vågar ha duccen till. ;)

Så om allt går som jag vill kommer jag ha KTM 625 SMC -05:a med noll mil på mätaren hemma på torsdag... :banana

imaster skrev:
2698899 Jo, sålde millen i höstas och köpte duccen som det finns bild på i garaget. Tycker dock att den är lite för liten för mig och sen har jag lite andra behov som behöver uppfyllas som jag inte riktigt vågar ha duccen till. ;)

Så om allt går som jag vill kommer jag ha KTM 625 SMC -05:a med noll mil på mätaren hemma på torsdag... :banana

Då blir det lite mer bus i framtiden kanske? :D

imaster skrev:
2698899 Jo, sålde millen i höstas och köpte duccen som det finns bild på i garaget. Tycker dock att den är lite för liten för mig och sen har jag lite andra behov som behöver uppfyllas som jag inte riktigt vågar ha duccen till. ;)

Jag trodde att du var på G med racing, typ rookie 600? :va

imaster skrev:
2695615 Ska förhoppningsvis upp till Göteborg och byta in min hoj nästa vecka och undrar om det är nån som kan hyra ut sin skåpbil eller vet var det finns en att få tag på. Statoil ville ha 2500 + bränsle och det var lite väl saftigt kände jag. Nån som har några tips? :)

Tack!

Jag har!
Vilken dag hade du tänkt?

wonderwizard skrev:
2698907 Då blir det lite mer bus i framtiden kanske? :D

Det var lite tanken... :hihi

blacktriple skrev:
2699057 Jag trodde att du var på G med racing, typ rookie 600? :va

Joorå, det också men den säsongen drar inte igång förrän om ett par månader och jag måste ju ha en gathoj också, vi som inte har B-kort får ju skaffa en hoj att transportera oss på... ;)

Motard och grusväg går bra ihop och det är brutalt roligt. Plus att det känns lite som ett klipp inför sommarens försäkringsbeskattning.

Filip RR skrev:
2699087 Jag har!
Vilken dag hade du tänkt?

Jag tänkte åka på torsdag morgon och kommer då hem igen på eftermiddagen. Annars så blir det åka av vid fredag lunch och hem ASAP...

Vad är det för bil och vad vill du ha i hyra..? :)

Last edited:
Det var lite tanken... :hihi

Joorå, det också men den säsongen drar inte igång förrän om ett par månader och jag måste ju ha en gathoj också, vi som inte har B-kort får ju skaffa en hoj att transportera oss på... ;)

Motard och grusväg går bra ihop och det är brutalt roligt. Plus att det känns lite som ett klipp inför sommarens försäkringsbeskattning.

Jag tänkte åka på torsdag morgon och kommer då hem igen på eftermiddagen. Annars så blir det åka av vid fredag lunch och hem ASAP...

Vad är det för bil och vad vill du ha i hyra..? :)

Iveco, finns ramp, spännband och gott om öglor i golvet.
Går fint i 100km/h. (skakar som f-n över)
Drar väl dryga litern.
Hyran är BILLIG men jag har ingen annan bil så jag behöver nått
att ta mig till jobb med...
Är iofs ledig på torsdag, så det hade ju funkat!

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back