Låna/hyra 125:a till uppkörning, norra Skåne

Har du kollat med trafikskolorna runtomkring om dem har någon som man kan hyra för uppkörning? Annars så är det nog bara att träna sålänge du inte har någon kompis som har en lättkörd hoj som du kan låna.

Är ju ett par olika skolor i Älmhults/Osby trakterna ju. Borde inte vara omöjligt att hyra av någon av dem tycker man ju.

Inte många som vill låna ut/hyra ut sin hoj till någon som ska köra upp, vilket jag kan förstå, jag hade inte heller gjort det, sålänge det inte va till en polare som man då känner väl och litar på.

Har inte kollat med trafikskolorna, men de vill säkert ha uppemot en tusenlapp för att låna ut en hoj till någon som inte kör på skolan. Aja, man kan kolla ivf.

Håller med till fullo ang det sista du sa.

Finns det någon här som har kört upp med sporthoj som kan berätta hur det var?

Har inte kollat med trafikskolorna, men de vill säkert ha uppemot en tusenlapp för att låna ut en hoj till någon som inte kör på skolan. Aja, man kan kolla ivf.

Håller med till fullo ang det sista du sa.

Finns det någon här som har kört upp med sporthoj som kan berätta hur det var?

Runt en tusenlapp får du nog räkna med att det kostar.
Även om någon hyr ut sin privata hoj till dig så vill dem nog ha runt tusenlappen för det skulle jag tro.

Runt en tusenlapp får du nog räkna med att det kostar.
Även om någon hyr ut sin privata hoj till dig så vill dem nog ha runt tusenlappen för det skulle jag tro.

Jopp, får väl helt enkelt försöka lära mig lågfarten med min hoj. Finns tydligen folk som har klarat det med just en sån.

Problemet med att låna ut en hoj är ju inte bara att den kan välta och kosta att laga.
Skulle försäkringen behöva utnyttjas lär väl ens försäkring stiga, och det är väl inte så många som vill.
Har man en dyr sporthoj som är helförsäkrad antar jag att den kan stiga med måååånga tusenlappar per år i flera år.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back