Håller på att ta A1-kort nu, övningskör mycket privat och har även tagit en dubbellektion hittills. Har testat att köra konbanorna med min mito och högfarten funkar fint, men svängen i lågfarten är hyffsat omöjlig med den svängradien jag har.
Söker därför en 125 uppkörningsbar mc, t.ex Honda XR, Yamaha XT, CH racing eller liknande. 4t helst, men 2t går också bra. Bor i Osby, nordöstra Skåne. Hör av er via tråd eller PM så kommer vi överrens om hur vi ska göra
Jag tror att jag kommer att köra upp någon gång i Augusti så det är inte bråttom.
Söker därför en 125 uppkörningsbar mc, t.ex Honda XR, Yamaha XT, CH racing eller liknande. 4t helst, men 2t går också bra. Bor i Osby, nordöstra Skåne. Hör av er via tråd eller PM så kommer vi överrens om hur vi ska göra

Det är det att lågfarten är 100 ggr enklare med offroad än med sport. Testade idag och klarade lågfarten fint på första försöket med en XR 125, direkt när jag satte mig på den, medan jag har hållt på i mer än en timme med miton och klarar den inte alls lika bra.