Låna hoj till SLT?

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Med anledning av att jag inte får tag få någon hel oljekylare till min gammelgixxer, undrar jag om det finns någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att låna ut sin hoj till mig för att kunna köra på SLT lördag den 23/9?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=131186

Vill självklart köra min egen men:argpådato satans oljekylare :mad:

Spelar ingen roll vad det är för någon hoj, bara den har mer än 500cc, pålitlig, har 2 hjul och är någorlunda laglig :)

Som tack för lånet kan jag kränga däck på din bil/hoj.

Håller tummarna :hojsmilie

Fahrer skrev:
2469903 Med anledning av att jag inte får tag få någon hel oljekylare till min gammelgixxer, undrar jag om det finns någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att låna ut sin hoj till mig för att kunna köra på SLT lördag den 23/9?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=131186

Vill självklart köra min egen men:argpådato satans oljekylare :mad:

Spelar ingen roll vad det är för någon hoj, bara den har mer än 500cc, pålitlig, har 2 hjul och är någorlunda laglig :)

Som tack för lånet kan jag kränga däck på din bil/hoj.

Håller tummarna :hojsmilie

Jag har antagligen min Mille stående då om den inte är såld tills dess, den skulle du kunna låna i så fall. Den är faktiskt helt laglig med reflex bak och allt... :hihi

imaster skrev:
2470484 Jag har antagligen min Mille stående då om den inte är såld tills dess, den skulle du kunna låna i så fall. Den är faktiskt helt laglig med reflex bak och allt... :hihi

Var inte den förstörd av vandalerna i Landskrona :va
:drool Hade jag fått låna den av dig skulle jag stå i evig tacksamhetsskuld till dig. :bow

Fahrer skrev:
2470795 Var inte den förstörd av vandalerna i Landskrona :va
:drool Hade jag fått låna den av dig skulle jag stå i evig tacksamhetsskuld till dig. :bow

Hehe, nää vandalerna var - som vanligt - inte så intelligenta så de hann inte med mer än att förstöra styrlåset och framskärmen. Det är bytt och allt är frid och fröjd. Inga problem att låna den på lördag, det ska vi nog kunna lösa... Du kan få köpa den av mig också... :hihi

Ok, det tackar man för. Lyckas jag inte få liv i min sukka, hör jag av mig på fredag om hur vi ska göra med detaljerna.

Tack än en gång, det är inte varje dag man får låna en mille :bow

du kan få låna min sukka.. är över 500kubik och är laglig.

jag tände till på kommentaren
"Som tack för lånet kan jag kränga däck på din bil/hoj."

3 bilar som skall ha vinterdäck på och sen kommardäck
gör av med 7-10 backdäck på hojen på en säsong 3 framdäck.

det är ca 40 omläggningar per år och pris på låta oss säga 100:- per omläggning (svinbilligt) är 4000 per år
sen är jag 35 i dag och tja i 35 år kanske borde bli 140.000:-

så jaaa du kan få låna min hoj..
och du ta inte millen. du vet hur sukkan kan gå på småvägarna. :pannkyss

Kungen skrev:
2473564 du kan få låna min sukka.. är över 500kubik och är laglig.

jag tände till på kommentaren
"Som tack för lånet kan jag kränga däck på din bil/hoj."

3 bilar som skall ha vinterdäck på och sen kommardäck
gör av med 7-10 backdäck på hojen på en säsong 3 framdäck.

det är ca 40 omläggningar per år och pris på låta oss säga 100:- per omläggning (svinbilligt) är 4000 per år
sen är jag 35 i dag och tja i 35 år kanske borde bli 140.000:-

så jaaa du kan få låna min hoj..
och du ta inte millen. du vet hur sukkan kan gå på småvägarna. :pannkyss

Fan älskling...får jag låna sukkan av dig???? Jag är så vansinnigt sugen på att få köra sporthoj.... :pannkyss (läs:elda upp nånting)...

Även en honda CB400N -82 kan gå bra (se bild), kolla bara med dem som körde på SRW 17/9. Blev en del knä/fotpinneskrap i böjarna :hihi, lyckades t.o.m köra om en skramlaha TRX 850 :yoparty Undrar vad killen tänkte när jag körde om honom på utsidan i dammen :jisses

Synd att fotograferna kasserade alla bilder jag var med på, är nämligen säker på att de knäppte av kameran i BMW kurvan när jag hade knäet i backen. :mad:

Tyvärr höll CB´n inte riktigt för bankörning eftersom den knackar numera i vevlagrena :död

Edit:
Lyckades fixa min oljekylare idag, permanent med speciallod från www.techno-weld.se.

Det betydet att stort tack till dig Imaster att du var villig att låna ut din fina Mille till mig. Kommer inte glömma din generositet. Hatten av för dig :Bugar

Tack även till dig Kungen att du är villig att låna ut din supersukka :cdevil, trots att jag hade fått bli din personliga däckkrängarslav i 35 år :pannkyss

Bifogat

• CB400n.jpg
    CB400n.jpg
    69.5 KB · Visningar: 35
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back