bullysmile
Killing time? time kills you!
En annan grej jag tänkte fråga er om är ang. ett styre som jag skulle behöva låna. Ska jag köra upp snart och på min hoj sitter det ett crosstyre av märket lukas som köptes på mc-varuhuset. Mina armar är lite för korta/utsträckta om man ska sitta rätt och få bra balance för att svänga helt på krypkörningen så kopplingen glider ur mina fingrar när jag vrider styret helt åt höger. Detta bidrar till att farten ökas för mycket och jag måste använda fotbromsen hela tiden. Så jag tänkte om nån här har ett lite "längre" styre eller hur man ska förklara det (så handtagen kommer närmare mig) som ligger hemma/garaget och skräpar som jag kan låna eller köpa för en billig peng och montera dit för just uppkörningen. Annars är jag nöjd med det styret jag har och vill ha det när jag väl är klar med kortet inom kort så trist att lägga ut en massa pengar på ett styre som jag ändå låter ligga och damma senare i garaget. Skicka ett PM om ni vill vara snälla och låna/sälja ett styre till mig.
Annars vet nån ett billigt styre som jag kan köpa i nån mc butik inom sthlms området så hojta till. Har nog inte tid att köpa det genom nån web-shop då man aldrig vet när det kommer fram och så jätte mycket tid har jag inte
Annars vet nån ett billigt styre som jag kan köpa i nån mc butik inom sthlms området så hojta till. Har nog inte tid att köpa det genom nån web-shop då man aldrig vet när det kommer fram och så jätte mycket tid har jag inte