jente
Guest
Tänkte höra finns det någon i malmö eller närheten av malmö som skulle kunna tänka sig att låna ut sin sporthoj till fotografering med en modell eller?
mvh jenifer
mvh jenifer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jente skrev:2042481Tänkte höra finns det någon i malmö eller närheten av malmö som skulle kunna tänka sig att låna ut sin sporthoj till fotografering med en modell eller?
mvh jenifer

jente skrev:2042481Tänkte höra finns det någon i malmö eller närheten av malmö som skulle kunna tänka sig att låna ut sin sporthoj till fotografering med en modell eller?
mvh jenifer
Kuritas skrev:2042607Jag har en Kawasaki Z750L3 -83 till förfogande. Brutalare sporthoj går inte att hitta. LaVerdastyre, Mushroom-dämpare, icke-originalluftfilter. Ny bromsvätska är det i den också. Liten, knappt märkbar buckla i tanken, annars "mint condition".

Kuritas skrev:2042607Jag har en Kawasaki Z750L3 -83 till förfogande. Brutalare sporthoj går inte att hitta. LaVerdastyre, Mushroom-dämpare, icke-originalluftfilter. Ny bromsvätska är det i den också. Liten, knappt märkbar buckla i tanken, annars "mint condition".

2fast4hjo skrev:2042708![]()
Hade gärna lånat ut hojarna för fotografering om jag hade bott närmare.
GuW skrev:2042860Sno nu inte det här tillfället för grabbarna...
![]()
Ringo skrev:2043031Varför händer sånthär aldrig i närheten av mig? Varför?![]()

Starstriker skrev:2043082Finns det möjlighet att låna en hoj för fotografering maj-juli?
Gärna något snabbt och dyrt. Heta bilder utlovas!

Ringo vill nog inte brumma, han vill jaga mus!2fast4hjo skrev:2043055Veaktra http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=12770och och C.A.T http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=16408 är i australien, hör av dig till dem så kan ni brumma ihop
C.A.T:en också, fick inte x-up följa med![]()
mvh jenifer

Bandido skrev:2043334Det ser ut som det är ganska många här som aldrig får nå´t.........![]()
spectre skrev:2043342Nä jag vart lovad sex av min flickvän igår men jag fick ingenting. Jävla skit också![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |