Låna en hoj till fotografering.

• Thread starter Thread starter jente
  • Start date Start date

jente

Guest
Tänkte höra finns det någon i malmö eller närheten av malmö som skulle kunna tänka sig att låna ut sin sporthoj till fotografering med en modell eller?

mvh jenifer

jente skrev:
2042481 Tänkte höra finns det någon i malmö eller närheten av malmö som skulle kunna tänka sig att låna ut sin sporthoj till fotografering med en modell eller?

mvh jenifer

Om det visar sig att du är modellen och du kommer upp till Göteborg och ger mig en kram så kan du få låna min :gnissla

lätt att man hade lånat ut om man bott nära! bara man fick närvara vid foto tillfället så :)

jente skrev:
2042481 Tänkte höra finns det någon i malmö eller närheten av malmö som skulle kunna tänka sig att låna ut sin sporthoj till fotografering med en modell eller?

mvh jenifer

Jag har en Kawasaki Z750L3 -83 till förfogande. Brutalare sporthoj går inte att hitta. LaVerdastyre, Mushroom-dämpare, icke-originalluftfilter. Ny bromsvätska är det i den också. Liten, knappt märkbar buckla i tanken, annars "mint condition".

Kuritas skrev:
2042607 Jag har en Kawasaki Z750L3 -83 till förfogande. Brutalare sporthoj går inte att hitta. LaVerdastyre, Mushroom-dämpare, icke-originalluftfilter. Ny bromsvätska är det i den också. Liten, knappt märkbar buckla i tanken, annars "mint condition".

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :rofl

Kuritas skrev:
2042607 Jag har en Kawasaki Z750L3 -83 till förfogande. Brutalare sporthoj går inte att hitta. LaVerdastyre, Mushroom-dämpare, icke-originalluftfilter. Ny bromsvätska är det i den också. Liten, knappt märkbar buckla i tanken, annars "mint condition".

*Ajj magen!!* :rofl :rofl :rofl

Kuritas skrev:

:1pajas

Hade gärna lånat ut hojarna för fotografering om jag hade bott närmare.

Last edited:
Last edited:
Finns det möjlighet att låna en hoj för fotografering maj-juli?
Gärna något snabbt och dyrt. Heta bilder utlovas!

jente skrev:

mvh jenifer

Bara ni torkar bort snigelspåren efteråt så. :rofl

Det ser ut som det är ganska många här som aldrig får nå´t......... :tuttar

Vaddå "bli lovad" ? Det handlar om att ge och TA :P
Det blir inte roligare än man gör det!

spectre skrev:
2043342 Nä jag vart lovad sex av min flickvän igår men jag fick ingenting. Jävla skit också :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg