Låna datorskärm Sthlm

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jag skall till Sthlm 30nov-2dec för att stå på Älvsjömässan. Till montern behöver jag en datorskärm för att visa resultlistan av montertävlingen. Finns där någon i Sthlm som kan tänka sig att låna ut en skärm, typ TFT med lagom storlek. Det är en studentorganisation så budgeten täcker inte riktigt inköp av en skärm...:näsblod

Har du ingen bärbar dator att ta med?

Det skall jag också ha men här är det en elektronisk pryl som har en VGA out för att visa resultatet. Det är studenter som skall tävla i Mindball. Man sätter elektroder på huvudet som mäter hjärnaktivitet och den som klarar av att tänka minst vinner....

VImage000.jpg

den som klarar av att tänka minst vinner....

VImage000.jpg

Umeå universitet med alla sina hum-hum utbildningar och vänsterstudenter borde vinna stort!

Vem är det som har hemmabio-butiken, där borde du kunna få tag på en maffig skärm med VGA

Det skall jag också ha men här är det en elektronisk pryl som har en VGA out för att visa resultatet. Det är studenter som skall tävla i Mindball. Man sätter elektroder på huvudet som mäter hjärnaktivitet och den som klarar av att tänka minst vinner....

VImage000.jpg

Men du tänkte inte på att ta med dig en bildskärm?

Vilken organisation handlar det om, och vad ställer ni ut?

Hur stor skärm behöver ni och finns det något mer ni behöver?

Kan kolla på jobbet.

Vilken organisation handlar det om, och vad ställer ni ut?

Hur stor skärm behöver ni och finns det något mer ni behöver?

Kan kolla på jobbet.
Det är svenska läkarsällskapets kandidatförening dvs en förening för läkarstudenter. vi ställer ut mindball samt en uppsjö av träningsprodukter för att läkarstudenter skall lära sig praktiska handgrepp ex HLR.

En 21-27" tft eller något liknande vore kanon.

Har du kollat med mässan? Vore väl inte allt för otippat att de har en skärm till övers?

en vanlig datorskärm alltså? vi har en 24 tums platthistoria som bara står, och vi bor ju inte så långt borta?

• Gilla
Reaktioner: GuW
Kanon.....

Jag sitter på Umeå Airport och väntar på flyget. Kvartsår erbjudandet? Kan jag hämta skärmen vid lunch eller ikväll?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D