Låna bara pytte lite... :-D

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
Jag som så mga andra är på jakt efter min första hoj...
En Honda ska det bli :yoparty ...MEN, nu återstår valet mellan en 600 eller en Fireblade??? :sissy
Har provkört en Bläjd -98, så jag vet att den passar. :tummenupp Skulle dock vilja provSITTA en 600... -98 - 00 (ööö, tänk om den passar ännu bättre.. :wiggle)

Finns det ngn :angel - förslagsvis i Slöddertälje me omnejd, som kan tänka sig att låta mig gränsla sin :hojcbr?

Du kan få provsitta min v-teck som är mycket bättre ;) men du har redan suttit bak på den! så du vet att den är bäst ;)

Det är abs inget fel på din v-teck men nej tack! Vill ha en med riktig ljud och inte surr... ;-)

Hahaha! Då missade du när jag testade sitsen närmast tanken... Jihaa! :D :tuttar

Det är abs inget fel på din v-teck men nej tack! Vill ha en med riktig ljud och inte surr... ;-)

:D :D :D
V-teck, när får du på riktiga burkar på hojen så den inte låter som en symaskin?

Förresten, vad är v-teck för en hoj? :confused: Trodde du körde en Viffer med vtech-system på motorn! :D

Värst vad det va ont om änglar här... :(

Som jag skrev så är jag inte ute efter att provköra bara provsitta och känna efter om min :arsele kanske är gjord för en 600...

Eh, kan det vara så att ingen törs?? :confused:

Värst vad det va ont om änglar här... :(

Som jag skrev så är jag inte ute efter att provköra bara provsitta och känna efter om min :arsele kanske är gjord för en 600...

Eh, kan det vara så att ingen törs?? :confused:

nej! kvinnofolk är läskiga och opålitliga.

Jag som så mga andra är på jakt efter min första hoj...
En Honda ska det bli :yoparty ...MEN, nu återstår valet mellan en 600 eller en Fireblade??? :sissy
Har provkört en Bläjd -98, så jag vet att den passar. :tummenupp Skulle dock vilja provSITTA en 600... -98 - 00 (ööö, tänk om den passar ännu bättre.. :wiggle)

Finns det ngn :angel - förslagsvis i Slöddertälje me omnejd, som kan tänka sig att låta mig gränsla sin :hojcbr?

Du kan ju börja med att åka till Honda i Södertälje... kanske inte har någon beggad men du får ju bra hum om hur den är även om den är ny.

:D :D :D
Förresten, vad är v-teck för en hoj? :confused: Trodde du körde en Viffer med vtech-system på motorn! :D

Skall man vara besserwisser är det viktigt att ha rätt också... vilket du inte har... stavas VTEC! ;) :yoparty

Kan inte provköra, har ingen hojkort - än..

Du kan ju börja med att åka till Honda i Södertälje... kanske inte har någon beggad men du får ju bra hum om hur den är även om den är ny.

Har varit där...då fanns det bara en ny där och givetvis passade jag på att sitta på den då! :D
Suck, men att sitta på en ny, är inte samma sak... helt andra mått lixom.

Skall man vara besserwisser är det viktigt att ha rätt också... vilket du inte har... stavas VTEC! ;) :yoparty

:hihi Rätt! På han bara... :hihi

Och?
Det är inget problem! Jag har varit med min adept och kollat på hojar och naturligtsvis har han provkört dem. Övningskörningsskylt(ibland) o allt.

Skulle nog aldrig släppa iväg en övningskörare på min hoj för en provkörning :gnissla

Lyllos han!! :tummenupp
Jag övningskör via en körskola... :(

Ja, då är det problem förstås men pappa pojkvän osv borde väl kunna ställa upp.

Själv kör jag med två st redan bägge är äldre än mig och jag är lastgammal.

Skulle nog aldrig släppa iväg en övningskörare på min hoj för en provkörning :gnissla

Ditt och den personens problem. Vill man sälja och det är få köpare går det. Bara för att det är en övningskörare behöver inte personen sakna körkunskap eller vett. Det kan ha med ålder/personlighet på övningskörare/köpare att göra.

Ja, då är det problem förstås men pappa pojkvän osv borde väl kunna ställa upp.

Själv kör jag med två st redan bägge är äldre än mig och jag är lastgammal.

Jo, men problem kan man lösa, har bara inte tänkt tanken förut! Ska se vad jag kan åstakomma... :tuttar

Fö, mkt bra svar till Puttes kommentar.. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...