Låna Bakfälg Yamaha 1000 -07 -09

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Hej

Fälgen gick inte att rikta. Skall vara regn-sol-regn-sol i helgen.

Någon i Gbg (eller för all del på annan ort, men då blir transport lite svårare) som kan låna ut en bakfälg till mig? Falemo, hittar inte dig på hitta.se. Kungen, inget svar. Farfar??? Såkert fler som jag inte kommer på just nu....

Ring väldigt gärna om detta är lösbart.

Tack

/Jorpes 0704 200 157

även gamla fälgar från 04 passar

Fått många fiiina förslag som löser lördagens fälgdilemma. Så jag snävar av lite.

Någon i Falkenberg som har, eller någon som av en slump kör förbi falkenberg med en fälg i bakluckan:tungan? Dvs så det löser sig även på kvalet. SMHI säger nu att fredagen blir mera osäker än lördagen.

Speciellt tack till FarFar, Ingemar o Packalen.

/Erik

Fått många fiiina förslag som löser lördagens fälgdilemma. Så jag snävar av lite.

Någon i Falkenberg som har, eller någon som av en slump kör förbi falkenberg med en fälg i bakluckan:tungan? Dvs så det löser sig även på kvalet. SMHI säger nu att fredagen blir mera osäker än lördagen.

Speciellt tack till FarFar, Ingemar o Packalen.

/Erik

Jag lurar på att åka & kika på lördagen & har en extra fälg. Men du behöver den på fredag skulle jag tro?

Jag lurar på att åka & kika på lördagen & har en extra fälg. Men du behöver den på fredag skulle jag tro?

Japp. Bästaalternativet just nu är en fälg från Gbg till Falken fredag kväll. Det är alltså det alternativet som skall toppas :)

/erik i regnet

Japp. Bästaalternativet just nu är en fälg från Gbg till Falken fredag kväll. Det är alltså det alternativet som skall toppas :)

/erik i regnet

Jag tar med en fälg till Jorpes the Clown imorn bitti. Omväg på drygt 40 min men vad gör man inte för Pro SBK-förarna:slicka

//Rash the groupie:arsele;)

Jag tar med en fälg till Jorpes the Clown imorn bitti. Omväg på drygt 40 min men vad gör man inte för Pro SBK-förarna:slicka

//Rash the groupie:arsele;)

Jo, Rash han är en rask rackare som kom här på morgonkvisten med en fälg. Kyngen är kung som lånade ut en rak o fin fälg.

Tackar

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...