Låg mätarställning

Sålde min Mille -02 med drygt 1800 mil på mätaren förra våren. Anledning till att den inte gått mer än så? Tja, för det första så stod den i butik i 2 år tills jag köpte den -04. Sen var den så förbannat rolig att köra att jag var befriad från körkortet en period.

Sen kan det väl vara så att vi/de som kör Mille är riktiga livsnjutare som har högre krav på tillvaron än andra som kör dussinhoj. Detta medför att man inte plockar ut hojen om förutsättningarna inte är helt perfekta.:D

Mätarställning kan du ju lika gärna slå på tärning..12 år säkert minst 5 ägare oxå..ser det bra ut och går bra och det känns prisvärt så handla, stör milen dig så kan du alltid tejpa över miltalen och "hitta på" eget miltal som du anser rimligt istället:tummenupp:D

Sen finns det folk med Aprilia Maskiner som kör över 1000 mil per säsog oxå:)

Last edited:
Mätarställning kan du ju lika gärna slå på tärning..12 år säkert minst 5 ägare oxå..ser det bra ut och går bra och det känns prisvärt så handla, stör milen dig så kan du alltid tejpa över miltalen och "hitta på" eget miltal som du anser rimligt istället:tummenupp:D

Sen finns det folk med Aprilia Maskiner som kör över 1000 mil per säsog oxå:)

Jag är väll en av dem som brukar köra 1000mil per år med Aprilia...kan inte klaga på kvalite eller obekväm hoj att köra. Har min fjärde Aprilia på väg hem till mig nu.

Vissa har väll inte tid att köra lika mycket eller njuter inte av det lika mycket som mig...det är kanske därför vissa hojar har få mil eller att de inte har tid att köra.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär