Låg aktivitet på forumet. Vad gör ni?

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
PW50
Jag misstänker att det där bollspelet med homoerotiska undertoner har en del att göra med det här!

DOT4 skrev:
Jag misstänker att det där bollspelet med homoerotiska undertoner har en del att göra med det här!

Jo du, antaligen. Just nu står det 0 - 0 efter 74min. Ljungberg missade precis ett kanonskott mot mål.

Hej Sverige :banana

/Nitrous

Jag tror att det är senaste omgörningen av SH som orskakar den låga aktiviteten. Så måste det bara vara.

soppatorsken skrev:
Jag tror att det är senaste omgörningen av SH som orskakar den låga aktiviteten. Så måste det bara vara.
Det som har hänt är ju att reklamen förts fram mer och att OT-delen getts mindre utrymme. Men skillnaden i aktivitet tror jag är mer kopplad till att folk har vett nog att rycka sig ifrån databurken och njuta av sommaren :)

Nitrous skrev:
Jo du, antaligen. Just nu står det 0 - 0 efter 74min. Ljungberg missade precis ett kanonskott mot mål.

Hej Sverige :banana

/Nitrous
Ohhh! 74 minuter totalt händelselösa minuter... Spännnade!!!
20 pojkar som springer omkring i gräset och leker med sin läderboll och får dom en liten knuff så ligger dom och kvirar tills domaren viftar med sina magiska kort så att dom kan sprätta upp igen och fortsätta leka.
Dessutom låter dom inte en enda chans att krama och smeka varandra slippa undan.

Ibland undrar man ju vilka det egentligen är som kollar på fotboll, och ibland undrar man inte alls...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd