Lättspelade instrument på fyllan

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tjena!

Kan jag få lite förslag på instrument som är lättspelade?

Har funderat på ukulele, skinnflöjt, sån där som man blåser i när man ska jaga ankor samt taburin. Sån där grej som man blåser i och sen spelar piano på.

Vad finns det mer?

Mungiga. Men se till att ha en bra tandvårdsförsäkring.

Munspel. Om man ska tro han uteliggarn som brukar stå vid Åhlens och tuta för kung och fostervatten till sin lilla handbandspelare.

Rövtrumpet. Ladda upp med bönor och surkål.

Munspel. Om man ska tro han uteliggarn som brukar stå vid Åhlens och tuta för kung och fostervatten till sin lilla handbandspelare.

Rövtrumpet. Ladda upp med bönor och surkål.

:D Han är rolig. Undrar om han drar in några cash eg?

(Att tillägga förutom de uppräknade och uppenbara såsom skinnflöjt är skinnbanjo och köttrumpet klara kandidater).

:D Han är rolig. Undrar om han drar in några cash eg?

(Att tillägga förutom de uppräknade och uppenbara såsom skinnflöjt är skinnbanjo och köttrumpet klara kandidater).

Fläskklarinett?

Ja han är en riktig riddare den där lirarn. Har man tur så har han sin kompanjon bredvid sig som naturligtvis spelar en helt annorlunda låt på sin gura.
Sist jag såg munspelarn så stod han nere på sergelstorg och jagade bort unga turister som försökte sno hans handbanspelare.

Oki, saken är biff.

Idag eller imorrn åker jag iväg och köper en Ukulele.

Lär man sig spela snabbast genom att tanka hem guitar hero och ställa in det på att man har en ukulele (för det går väl!?) ?

Oki, saken är biff.

Idag eller imorrn åker jag iväg och köper en Ukulele.

Lär man sig spela snabbast genom att tanka hem guitar hero och ställa in det på att man har en ukulele (för det går väl!?) ?

Annars kan jag rekomendera förlande indiska instrument:

Yehu.png

Annars kan jag rekomendera förlande indiska instrument:

Det hela är nu helt uppenbart.

Dreggel, du måste ha varit djupt insatt inom musikens enormt djupa kunskapsbank. Hur många år har du spelat och spelar du även andra instrument än dom indiska? :trixie

Det hela är nu helt uppenbart.

Dreggel, du måste ha varit djupt insatt inom musikens enormt djupa kunskapsbank. Hur många år har du spelat och spelar du även andra instrument än dom indiska? :trixie

Detta är riktigt.
Jag började spela redan som nyfödd. Enligt säkra källor så drog jag av arpeggios på navelsträng och pukrundor på moderkaka.
Däremot så dröjde det ända upp i tidiga tonåren innan jag började intressera mig för den indiska faunan av instrument.
Jag brinner lite för ensträngsinstrument som ändrar tonläga och karaktär genom att man vrider instrumentet medelst våld. Gärna i kombination med nån typ av hysterisk liten skinntrumma.

Är inte frågan lite underligt ställd, är inte alla instrument per default lättspelade på fyllan?

Är inte frågan lite underligt ställd, är inte alla instrument per default lättspelade på fyllan?
Jao, man tycker ju att man är kung. Men den åsikten är man nog ensam om...

Ring störningsjouren och fråga vad folk har högst tolerans mot!

Eller ställ dig på kö för ny lägenhet nu direckt!!1

Ring störningsjouren och fråga vad folk har högst tolerans mot!

Eller ställ dig på kö för ny lägenhet nu direckt!!1

Kan man va 70 man i Marks lägenhet och stampa utan att grannarna säjer ett skit....då behövs ingen bostadskö för honom! :D

Markymark: Lär dig guran så har du mus..eehh...festen fixad! :tummenupp

Markymark: Lär dig guran så har du mus..eehh...festen fixad! :tummenupp

Det där ligger det mycket i.
Mången små rosa flickhjärtan har man förslavat med en gura och lite Bon Jovi imitationer. Aj wanna leeeeeej ju down on a bäääd of roooooses...

Vickar man sedan lite på ena skinkan samtidigt som man slänger lite med pudelkrullet och drar av en "Is this lööööve.." med Vajtsnejk så sitter småflickera som blodiglar runt ens lekamen. :fakta
Kolla bara in Coverdale på jutub så inser man ju att saken är biff.

[YOUTUBE-ID]ujnH4yNqL8E[/YOUTUBE-ID]

Det där ligger det mycket i.
Mången små rosa flickhjärtan har man förslavat med en gura och lite Bon Jovi imitationer. Aj wanna leeeeeej ju down on a bäääd of roooooses...

:rofl sjunger du likadant som du skriver text så vette fan om det krossas några hjartan! :D

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back