Läsvärt om stadsjeepar i stockholm

haha, reporten körde ju över honom så det bara skrek om det: jag vet inte, jag är ingen bilexpert, jag är fritidspolitker...

Vilket är värre ur miljösynpunkt, en ny katalysatorrenad XC90 eller en gammal orenad bil från 80-talet, som det finns så många av i Stockholm?

- Återigen, jag är fritidspolitiker, ingen expert på bilar eller avgaser.

Suck...blev rent deprimerad när ja läste arikeln i dn motor i lördags. Lägga fram ett förslag så där, utan att veta ett skit :fatta!
Kunde just ana att han åkte kommunalt :arsele

MadManAxel skrev:
Suck...blev rent deprimerad när ja läste arikeln i dn motor i lördags. Lägga fram ett förslag så där, utan att veta ett skit

Är inte det rätt vanligt när det gäller trafik? Jag tänker i synnerhet på Tone Tingsgårds utspel om tunga motorcyklar härom året. Hon backade ju senare och erkände att hon inte hade några belägg för sina påståenden. För att späda på saken ytterligare sade hon dessutom att många motioner och förslag till utredningar görs på precis det sättet - utan bakgrundskoll och verklighetsförankring.

McB skrev:
Är inte det rätt vanligt när det gäller trafik? Jag tänker i synnerhet på Tone Tingsgårds utspel om tunga motorcyklar härom året. Hon backade ju senare och erkände att hon inte hade några belägg för sina påståenden.

Syns man inte så finns man inte. Vad det handlar om är populistpropaganda för att få spaltrader och kanske synas i TV! Med rejäl mediauppbackning kan man göra raketkarriär i paritet! Sade någon Nogger? :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg