Lästips! (innehåller porr!!!)

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Jag lovar att mitt lilla lästips inte är det minsta lilla nördigt, snarare tvärtom.

Jenna Jameson (de som inte vet vem hon är får googla lite...) har skrivit en självbiografi tillsammans med Neil Strauss ("The Dirt") som heter "Att älska som en porrstjärna". Finns som pocketbok för ca. 60 spänn.
En fascinerande berättelse om hennes liv, en salig blandning av tragedi, humor och självmedvetenhet. Relativt många sidor men lättläst och bra.

Dessutom handlar den ju om porr...

Köp, köp, köp!

Eller köp "spelet" med samma förfatare, en bok för den kassa raggaren

Ska dra den av Traci först.
Är det det vanliga feministsnyftet: buhuhu, jag blev lurad, buhuhu?
Är det bilder förresten?

Ska dra den av Traci först.
Är det det vanliga feministsnyftet: buhuhu, jag blev lurad, buhuhu?
Är det bilder förresten?
Bilder finns, många. Lättklädda men inte porriga.

Å inget snyftande, snarare tvärtom. Hon är stolt över sitt val av jobb och förklarar det bra. Hon gillar att knulla framför kameran, hon tjänar massor med pengar och gillar uppmärksamheten och känsla av makt och kontroll hon får. Hatar när andra vill se henne som offer.

(För feministen finns det dock goda möjligheter att peka på tragedier, manipulationer o.s.v. för att visa att de faktiskt vet mer om Jennas intentioner än vad Jenna själv vet.)

Efterssom tjejer är lite svagare i huvudet så har de ju fått hönan som hjälpmedel för att överleva.

Naturen är fantastisk.

Jenna skall ha en eloge som gör det öppet och fullt ut istället för, som alla andra sattyg, lite i smyg. (tror de)

(För feministen finns det dock goda möjligheter att peka på tragedier, manipulationer o.s.v. för att visa att de faktiskt vet mer om Jennas intentioner än vad Jenna själv vet.)

Det är väl ingen risk att Gudrun och hennes fi-rövarband någonsin skulle erkänna att en kvinna skulle välja Jennas yrke frivilligt, oavsett vad de själva påstår om yrkesvalet. :näsblod

Det är väl ingen risk att Gudrun och hennes fi-rövarband någonsin skulle erkänna att en kvinna skulle välja Jennas yrke frivilligt, oavsett vad de själva påstår om yrkesvalet. :näsblod

Som vanligt handlar det väl om små steg.
När Jenna började med att strippa tjänade hon mellan 2000 och 5000 dollar per kväll (16 eller 17 år gammal), en gång fick hon t.o.m. en ny Corvette i dricks. För de pengarna skulle jag också stippa...
Funderar därför på att byta yrke nu. Hur stor intresse finns det för lätt överviktiga, otränade manliga strippor i medelåren? Tar gärna emot tips!

För medlemmar på SH funderar jag på special price: 100 kr för en lapdance!

Som vanligt handlar det väl om små steg.
När Jenna började med att strippa tjänade hon mellan 2000 och 5000 dollar per kväll (16 eller 17 år gammal), en gång fick hon t.o.m. en ny Corvette i dricks. För de pengarna skulle jag också stippa...
Funderar därför på att byta yrke nu. Hur stor intresse finns det för lätt överviktiga, otränade manliga strippor i medelåren? Tar gärna emot tips!

För medlemmar på SH funderar jag på special price: 100 kr för en lapdance!

Du bor nog bättre till, men hittar du jobb så fråga om dom behöver flera?

Det finns ju en annan bok skriven av en FD strippa/porrfilms skådis som visar hur tragiskt det livet kan vara också, den kan ju FI-Gudrun dra som exempel, inte fan är det någon dans på rosor för dom flesta, men det behöver heller inte vara så jävla dåligt som dom försöker få det att låta.

en bok jag skule vilja tipsa om är väldigt långt ifrån porr, En desertörs bekännelser, skriven av Joshua Key; Lawrence Hill. en helt klart intressant biografi om en USA soldat från afghanistankriget.

Jag läste boken om Svullo och den var riktigt gripande, rekommenderas!

Kontaktannonser i gamla porrtidningar kan vara riktigt underhållande läsning!

Ta bara rubriker som "min ständigt brinnande bullf***a behöver släckas"

Ett annat alternativ till Jenna är att läsa Ron Jeremys biografi.
Tracy lords har jag dock inte än, men ska köpas.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8