Mingves
Guest
Nån som kollade på 3ans nya såpa där 10 killar daetar en vad de tror är tjej men som är en transa.....
Fan va hemskt, snacka om att de kommer tråkas.....
///M
Fan va hemskt, snacka om att de kommer tråkas.....
///M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men säkerligen swedie, finns ju inte en chans att man kan se det. Nu försöker du bara briljeraSwedie skrev:Såg direkt på fejjat att det var en snubbe.
Jo, visst hade han/hon lite killdrag. Men om man är packad som de var på kvällen vetefan om man skulle märka det...Swedie skrev:Såg direkt på fejjat att det var en snubbe.
Jo men det är ju lite lättare med facit i hand.Swedie skrev:Såg direkt på fejjat att det var en snubbe.
När man tar kvinnliga hormoner så slutar den där mojängen att reagera, det är som en skinntrasa kvar bara... så den går o vika runt vettu. Hur jag vet... jaru, inte erfarenhet iafCoola Ola skrev:Men, har han inte snoppen kvar? hur fan döljer man den om man har bikini?
Swedie skrev:När man tar kvinnliga hormoner så slutar den där mojängen att reagera, det är som en skinntrasa kvar bara... så den går o vika runt vettu. Hur jag vet... jaru, inte erfarenhet iaf
Micke, jag visste innan de sa det... var inte så svårt att se.
Swedie skrev:När man tar kvinnliga hormoner så slutar den där mojängen att reagera, det är som en skinntrasa kvar bara... så den går o vika runt vettu. Hur jag vet... jaru, inte erfarenhet iaf
Micke, jag visste innan de sa det... var inte så svårt att se.

Levde ett roligare liv... Inte som transl eller trans-huntermamartin skrev:Inte for att det har till traden men vad gor du i kalifornien eller gjorde Sweedie? Ocksa bott i staterna...

Swedie skrev:Levde ett roligare liv... Inte som transl eller trans-hunter
Körde mest hoj o gjorde vad jag gillade...
|
|
Stor invigning på Sulas MC
Efter att Sulas MC bestämde... |
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |