Läs och anteckna! Livets goda

TheDude skrev:
Passa dej så att jag inte bannar dej :fatta! Du minns vad jag sa på Knutstorp :hihi

Visa respekt mot dina övermän :arsele
Bor man i ett blåshål (skåne) så blir man lite blåst i huvet oxå som bonus.

Swedie skrev:
jag har vantrivts sen jag kom hem från Cali :( sitter o önskar mig tillbaka varje sekund och ju längre det går ju mer inser jag att det inte går att komma tillbaka, vilket gör mig ännu deppigare. Jag behöver finna nått som får mig att spira till liv igen... Detta kan man ju fundera på om det är flickvän... men nått är det iaf jag behöver, nått att "leva för" (inga självmordstankar här inte, bara nått bättre o leva på än "hoppet")... antar att mitt besök till amerikanska ambassaden kommande eller nästkommande vecka kommer få mig på rätt spår (antingen bort eller mot ett återbesök till Cali...).

Jag kanske behöver banna lite folk...

Kanske flytta närmare Stockholm ? Här händer det iaf saker varje dag....
Gillette köper man på 7-11. Aldrig kö här !

Swedie skrev:
Bor man i ett blåshål (skåne) så blir man lite blåst i huvet oxå som bonus.

Bor man uppe vid Fjollträsktrakterna så blir man lite kinkig har jag hört, stämmer det? :arsele

UT och spring, trailrunning e det senaste!
Förena nytta med nöje :tummenupp

Swedie skrev:
Där hade du allt fel! ha ha .. ha.. ha .. öh

Nejmen swedie då. Ta ut R1 o lägg några ringar vid närmaste korvmoj på bästa moppefuckovis. Sedan tar du med dig några översminkade fjortisar hem till dig så har du kvällen gjord :D

EDIT: Talar dock ej ur egen erfarenhet :)

Stockholm? nja, kostar för mycket att bo där. Jag kanske behöver paketet från USA som innehåller typ en hel R1a.. som ska bli min nya Racehoj (03 R1). Nuvarande hoj ska bli gathoj, stackarn.

Vilka ska till Västerås Bike week imorgon? Ska nog dit... =)

Swedie skrev:
Stockholm? nja, kostar för mycket att bo där. Jag kanske behöver paketet från USA som innehåller typ en hel R1a.. som ska bli min nya Racehoj (03 R1). Nuvarande hoj ska bli gathoj, stackarn.

Vilka ska till Västerås Bike week imorgon? Ska nog dit... =)

Gav du upp nu? Jag som började bli varm i kläderna :D :tungan

Köpte en sådan här idag:
http://www.nishiki.se/Hybridpro.html

Tränar inför nästa års vätternrunda, vasalopp, lidingölopp och vansbrosim. Det får iallafall dagarna att gå och man slipper bry sig om alla dumma flickor som bara gör en illa(man blir kär i dem sedan utnyttjar dem en tills de hittar någon de kan sätta på)...

Annars längtar jag efter min profilbild... Den blir snart min att färska upp MC-åkandet på, har ju inte kört på flera år, förutom det lilla jag provkörde DTn när jag provstartade den...

Tycker jag ser moppefuckon överallt numera. De står vid trottoarkanten och gör de så väl kända "full gas"- och "upp på bakhjulet"-tecknen när man åker förbi. De fyllekör EU-moppar i motljus och trimmar gammharvar med filar och trärasp. Orkar inte bry mig om dom längre. Även vuxna moppefuckon klumpas som hyenor kring gatracen de kör härikring om nätterna (lär få ångra att jag skrev det här sista ;)).

Träffade den lokala moppefucko sektionen på Statoil i stan när jag tankade.
Fulla, och körkortslösa ville dom provköra cykeln och tjatade på att jag skulle slanga för en av dom hade minsann en alldeles lik GPZ500 fast en 250 tvåtakt och den gick minsann att köra tio meter på bakhjulet med! :tummenupp
Alltid lika roligt när sånna människor kommer fram och ska prata, tur att jag bara matade in en femtilapp i automaten så jag kunde avvika från macken snabbt! :banana

Swedie skrev:
ICA brudar är sötast ;) Ni gör ett bra jobb! :tummenupp Jag skulle själv aldrig klara av o sitta och se glad ut. Jag är så pass snäll att jag börjat vända streckkoderna rätt! så snäll e jag.

SÅ jävla sant. Ska jobba med flertalet skitsöta Icabrudar idag. :D

Swedie: Kom till Karlstad, här är det alltid röj nu på sommaren! Ta med Snåjjs på vägen! Så gör vi en favorit i repris fast utan att bli skitfulla, utslängda och ge fan i, ja du vet vad... :D :tummenupp

äh! nu ska jag till Västers Bike Week. kom dit!

Min Gathoj (som dock är racehoj)... får väl försäkring o grejer på sig i veckan som kommer. Sen efter det kanske jag kommer över o gör Karlstad osäker :hihi

ingen vill komma på min oljebytarfest. jag har skurit mig i fingret när jag skulle bygga frukost. :(

anja skrev:
ingen vill komma på min oljebytarfest. jag har skurit mig i fingret när jag skulle bygga frukost. :(
man bygger inte frukost. Om du nu inte lagade frukost och la alltihop en i en röra för att åter igen rekonstruera ett väl sammansatt frukostbord.

The_FacultyGirl skrev:
Men vad e detta :va
Ica, ica, ica... Det finns fina Konsumtjejer också ;) :p

Swedie, byt affär så kanske du hittar någon tjej som nappar! :D
Japp, har du hört Kjell Huva på barnradion? :)

Handlar om en superhjälte som rider in i en stad där kungen snott allt skratt. Så kärar han ner sig i vackraste kvinnan han sett - i konsumkassan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT