Maxout
Mr
öhhhhhh äre här alla som inte har nått vettigt å göra håller till :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bor man i ett blåshål (skåne) så blir man lite blåst i huvet oxå som bonus.TheDude skrev:Passa dej så att jag inte bannar dejDu minns vad jag sa på Knutstorp
![]()
Visa respekt mot dina övermän![]()
Swedie skrev:jag har vantrivts sen jag kom hem från Calisitter o önskar mig tillbaka varje sekund och ju längre det går ju mer inser jag att det inte går att komma tillbaka, vilket gör mig ännu deppigare. Jag behöver finna nått som får mig att spira till liv igen... Detta kan man ju fundera på om det är flickvän... men nått är det iaf jag behöver, nått att "leva för" (inga självmordstankar här inte, bara nått bättre o leva på än "hoppet")... antar att mitt besök till amerikanska ambassaden kommande eller nästkommande vecka kommer få mig på rätt spår (antingen bort eller mot ett återbesök till Cali...).
Jag kanske behöver banna lite folk...
Swedie skrev:Bor man i ett blåshål (skåne) så blir man lite blåst i huvet oxå som bonus.
Swedie skrev:Där hade du allt fel! ha ha .. ha.. ha .. öh
Swedie skrev:Stockholm? nja, kostar för mycket att bo där. Jag kanske behöver paketet från USA som innehåller typ en hel R1a.. som ska bli min nya Racehoj (03 R1). Nuvarande hoj ska bli gathoj, stackarn.
Vilka ska till Västerås Bike week imorgon? Ska nog dit... =)
äh, skit på dig toffelanvändare! ut o odla lite potatisTheDude skrev:Gav du upp nu? Jag som började bli varm i kläderna![]()
![]()
Swedie skrev:ICA brudar är sötastNi gör ett bra jobb!
Jag skulle själv aldrig klara av o sitta och se glad ut. Jag är så pass snäll att jag börjat vända streckkoderna rätt! så snäll e jag.
man bygger inte frukost. Om du nu inte lagade frukost och la alltihop en i en röra för att åter igen rekonstruera ett väl sammansatt frukostbord.anja skrev:ingen vill komma på min oljebytarfest. jag har skurit mig i fingret när jag skulle bygga frukost.![]()
Swedie skrev:äh! nu ska jag till Västers Bike Week. kom dit!
Japp, har du hört Kjell Huva på barnradion?The_FacultyGirl skrev:Men vad e detta![]()
Ica, ica, ica... Det finns fina Konsumtjejer också![]()
![]()
Swedie, byt affär så kanske du hittar någon tjej som nappar!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |