Läs och anteckna! Livets goda

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hmm, stack iväg för att handla! Kom inte på vad jag skulle köpa, men köpte iaf lite annat som jag behövde oxå. Drog sen en vända via stan, såg en massa liv... tonåringar, posers, smäckeri o hela köret. Det lockade inte det minsta utan jag tyckte det t.o.m. blev larvigt till slut... Så jag åkte iaf hem fortast möjligt, och kom då på vad jag skulle köpa (raklöder om ni undrar, Gilette). Åkte till närmaste Statoilmack och fann vad jag behövde men kön var lång, och först i led stod det ett pack på 6-7 ungdomar som agerade väldigt moppefuckigt (dock precis sålt moppen). De tog så pass lång tid på sig att jag gav upp och ställde tillbaka varan på hyllan och åkte därifrån.

Så intressant? Snälla anteckna i era intresseböcker. Detta är en höjdpunkt i mitt liv.

Så vad har hänt er som jag ska anteckna i min bok med intressanta medlemmar?

/två öl i hand

Måste säga att jag inte har nåt bättre för mig än att ligga på soffan och läsa en bok, och inte ens en öl har jag hemma. Det är illa faktiskt...
Men imorn blir det både grilla öl och kubb! :fyllisar

Oj oj oj. Har du tråkigt Swedie? :rolleyes:

Tycker det har blivit en hel del sådana här trådar på den senaste swedie. Har du så tråkigt:confused:

Jag har enormt tråkigt och funderar på vad jag ska göra med mitt liv, kom med ideer tack! jag vet vad som saknas, men jag orkar inte slåss om dom.

Swedie skrev:
Jag har enormt tråkigt och funderar på vad jag ska göra med mitt liv, kom med ideer tack! jag vet vad som saknas, men jag orkar inte slåss om dom.

Du behöver flickvän. Har nämligen läst lite överallt att du ser många men att det inte blir något av det eller har jag helt fel ?

Swedie skrev:

Deprimerad ska man vara på hösten, inte på våren/sommaren, det är lite udda!
Tänk som såhär, jag kom hem ifrån spanien i söndags efter en månad där och nu har jag jobbat 4 dagar och inser hur jävla mycket man vantrivs, och har hela sommaren framför mig där... inte kul alls!

jag har vantrivts sen jag kom hem från Cali :( sitter o önskar mig tillbaka varje sekund och ju längre det går ju mer inser jag att det inte går att komma tillbaka, vilket gör mig ännu deppigare. Jag behöver finna nått som får mig att spira till liv igen... Detta kan man ju fundera på om det är flickvän... men nått är det iaf jag behöver, nått att "leva för" (inga självmordstankar här inte, bara nått bättre o leva på än "hoppet")... antar att mitt besök till amerikanska ambassaden kommande eller nästkommande vecka kommer få mig på rätt spår (antingen bort eller mot ett återbesök till Cali...).

Jag kanske behöver banna lite folk...

Var tredje helg jobbar jag på ICA. Jag går jättelånga pass, för det ger mest pengar. Jobbet går ut på att sitta i kassan och dra varor förbi en scanner och övervaka CashGuarden. Denna monotona syssla varvas med arbete i mejeriavdelningen. I mjölkkylen är det svalt och skönt och det finns väldigt lite kunder där. Nästan som att ha rast.
När det gått några timmar av min arbetsdag så börjar jag fundera på om jag skall sluta andas och om det i såfall kan leda till att jag får gå hem. Tänk att jobba där heltid. Som att vara levande begravd.

I går när jag var och handlade på ICA här i Uppsala var det ganska lång kö, men jag tyckte det flöt på rätt bra ändå. Då muttrar kunden bakom mig till sitt sällskap, att det var förjävligt med kassörskor som ägnade sig åt privata samtal med vänner när de jobbade. Jag blev jätteirriterad och tänkte att det där var en missunsam surgubbe... Så jag tittar upp för att se vad det var för fjant. Det var en kille i min ålder. Ve och fasa. Hans flickvän kan inte ha det lätt.

Swedie skrev:
jag har vantrivts sen jag kom hem från Cali :( sitter o önskar mig tillbaka varje sekund och ju längre det går ju mer inser jag att det inte går att komma tillbaka, vilket gör mig ännu deppigare. Jag behöver finna nått som får mig att spira till liv igen... Detta kan man ju fundera på om det är flickvän... men nått är det iaf jag behöver, nått att "leva för" (inga självmordstankar här inte, bara nått bättre o leva på än "hoppet")... antar att mitt besök till amerikanska ambassaden kommande eller nästkommande vecka kommer få mig på rätt spår (antingen bort eller mot ett återbesök till Cali...).

Jag kanske behöver banna lite folk...

Att ha lite hopp är ibland nästan värre än att veta att det inte blir nåt, man bygger upp fruktansvärda förväntningar ibland.
Behöver inte vara så, men många gånger så förskönar man minnen ganska rejält när man tänker tillbaks, inte alltid, men ofta blir det så.
Du kanske ska prova på knyppling eller nåt, skall vara rogivande säger dom :hihi

Swedie: du kan ju alltid extrajobba som tryckeriare elle va det heter,, vafa kan väll inte va så svårt å fixxa hem lite töser vafa...

hur kom du till cali från första början??

MostWanted_NKPG skrev:
Swedie: du kan ju alltid extrajobba som tryckeriare elle va det heter,, vafa kan väll inte va så svårt å fixxa hem lite töser vafa...

hur kom du till cali från första början??
med flygplan

Swedie skrev:

Vill du ringa mej och prata ut Svidi lilla? :D

ICA brudar är sötast ;) Ni gör ett bra jobb! :tummenupp Jag skulle själv aldrig klara av o sitta och se glad ut. Jag är så pass snäll att jag börjat vända streckkoderna rätt! så snäll e jag.

Äh! Jag vet vad jag behöver, det är och pimpla en massa öl så jag vågar gör vad jag vill...

Shit vad jag spammar! Men iaf, kan berätta en annan sak jag gjorde tidigare ikväll. Jag gjorde så att en tjej ringde mig, två gånger. Och ingen av gångerna svarade jag, men samtidigt på MSN sa jag "jag vågar inte svara". Sen blev hon sur o hotade mig o grejer.. skämmiga grejer.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra