Läs Noga

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Sommaren har slagit till och de flesta har tagit fram hojen. Ni som känner till mig vet att jag tjatar om detta varje år men repetetion är enda möjligheten till att minnas. Vill att varje person på detta forum gör till en vana att läsa min tråd en gång varje månad väldigt noga .... försök att lova er själva det.
Jag VET att genom att göra det så kommer olyckorna att minska eftersom medvetenheten ökar då.

Jag har varit alltför slö och ska försöka komma och föreläsa om olyckor och fysiologi om vad som händer i kroppen vid olyckor men har inte haft tid. Men det kommer.
Tills dess vill jag att alla ska vara väl pålästa om min tråd för det blir direkta frågor och jag förväntar mig svar som står i vad jag har skrivit..

om inte annat så kan ni rädda en kamrat eller någon medmänniska genom att läsa tråden

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=876

Alltid lika bra läsning Ambulans... läste den första ggn du posta den..
Men det är alltid bra att friska upp minnet lite... :tummenupp

Får hoppas att jag aldrig behöver göra något av detta men om det skulle hända så har din guide varit guld värd!

Ja den är kanon den tråden!! och upprepad läsning försärker ju möjligheten att minnas nått när paniken är framme!

läser snart varje dag om dödsolyckor. Genom att läsa tråden om vad man ska göra om nåt händer så får man sig en liten tankeställare om vad som kan hända och i och med det kanske åker riskmedvetet och inte tar dom där chanserna .... Det gör att man inser att livet är skört och att det kan hända alla som åker hoj.

Back