lär mig!!!!!!!!

Smart! Tack för tipset!

På tal om städning.......
Själv köpte jag en sån där hokpus pokus tvshop pryl på Rusta idag, en kopia av den här jag gav 300SEK :gnissla :D

Sambon får prova och utvärdera imorgon.

:rolleyes: Jag provade den idag.. hällde ut kaffe coscos makaroner och lite brödbitar på golvet....

Visst precis som på Tvshops reklamfilm så försvinner smutsen ..... iaf från det stället där den låg från början :mad: Jävla skitpryl den tog upp hälften resten sopade den iväg lite random... :huvet

Slutade med att jag fick dammsuga hela köket :huvet

:rolleyes: Jag provade den idag.. hällde ut kaffe coscos makaroner och lite brödbitar på golvet....

Bwahaha, någon har kollat för mycket på TV-shop.

Jag köpte något mirakelmedel som skulle kunna tvätta bort bläckfläckar från en vit skjorta (DD7 tror jag det hette), självklart bröt jag sönder en bläckpenna och provade (på en trasa, jag är inte dum i hela huvet), och det visade sig fungera jättebra som färgfördelningsmedel, trasan blev jämnblå :huvet

Förmodligen hade dom hittat pennor som var fyllda med vattenfärg när dom spelade in reklamen.

Medlet funkade förövrigt riktigt bra på många olika sorters fläckar, men något mirakelmedel var det inte.

För att lära sig lite tips och framför allt trix!!! så behövs bara en sån däringa lite "den lille magikern" låda..finns säkert att köpa på närmsta leksaksaffär.. Med den i din ägo så kan du trolla och trixa hur mycket du vill!! :tummenupp :1pajas

ciaoo

Du ser ju inte smällfet ut, men om du någon gång skulle få sömn-apné så beror det med all säkerhet på en överdriven kroppshydda och då är tipset att sluta käka. Helt.

Ett tips till. Sov inte i husbilen på dom större vägarna runt västkusten. Du kan bli rånad:mad:

För att lära sig lite tips och framför allt trix!!! så behövs bara en sån däringa lite "den lille magikern" låda..finns säkert att köpa på närmsta leksaksaffär.. Med den i din ägo så kan du trolla och trixa hur mycket du vill!! :tummenupp :1pajas

ciaoo

tobbestrolleri660017_z1.jpg

Om du hittar dig själv i en stor kastrull omgiven av små människor med ett gutturalt läte som har ett ben genom näsan, förberedandes ett skallkrympnings-kit, och du anar tropikvärme i luften, så har det blivit nåt vajsing i bokningen för fisketrippen till Lofoten.

ett par små tips:
koka makaroner, ris och dylikt innan du äter det.
kolla från vilken flygplats semesterflighten går innan du börjar leta efter rätt gate.
cyklar måste drivas med benkraft, du måste alltså trampa. det räcker inte med att vrida på högerhandtaget där inte.

ett litet trix:
håll upp höger hand (knuten) och säg "ingenting här!",
håll upp vänster hand (knuten) och säg "ingenting där!"
öppna båda händerna och ropa "borta!"

edit: obs! alla dumjeflar som inte redan fattat det: man sabbar liksom själva poängen om händerna inte är tomma:)

Last edited:

ett litet trix:
håll upp höger hand (knuten) och säg "ingenting här!",
håll upp vänster hand (knuten) och säg "ingenting där!"
öppna båda händerna och ropa "borta!"

GÖR INTE DET HÄR TRIXET!!!
Döm om min förvåning när hela tangentbordet badade i hett kaffe när jag kom till sista delen..

GÖR INTE DET HÄR TRIXET!!!
Döm om min förvåning när hela tangentbordet badade i hett kaffe när jag kom till sista delen..

bwahaha:rofl
får nog ändra inlägget lite...:rolleyes:

Ungarna fick lite chips förut... Den lilla odugligen hade roat sig med att trampa ner ett gäng i vardagsrumsmattan...

Testade den ny Supersweepern igen och döm av min förvåning så vart jag jäävligt impad... kan tillägas att den inte bara tog chipsen utan waistboxen var full med damm som inte dammsugaren hade tagit upp igår.

Den kanske inte är dålig endå!
:tummenupp

Testade den ny Supersweepern igen och döm av min förvåning så vart jag jäävligt impad... kan tillägas att den inte bara tog chipsen utan waistboxen var full med damm som inte dammsugaren hade tagit upp igår.

Det är äldsta dammsugarförsäljarknepet i boken.

Man dammsuger en lurvig matta med först kundens egen dammsugare, sen sätter man i en ny påse i superdupermaskinen man säljer och dammsuger samma matta igen, vips har man rejält med damm i påsen, alltså är den nya dammsugaren mycket bättre?

FEL!!!

Om sen kunden sätter en ny påse i sin gamla dammsugare och dammsuger samma matta igen får han också en hög med damm i påsen.

Det går ALDRIG att dammsuga en matta helt fri från damm, sweepern har ju dessutom små borstar som borstar loss ännu mera damm, så det var bara väntat.

Är du dammsugarförsäljare?

Näpp, har aldrig varit heller eftersom det är ett skityrke med skitlön, däremot känner jag folk som har gått olika "buissnes school"s och lärt sig sälja dammsugare.

(foten i dörren, dammsuga matta, svamla mikropartikelfilter osv)

Ingen av dom har kommit upp i den lön dom påstår att man kan komma upp i, dessutom har dom kört upp det mesta av förtjänsten med sin egen bil.
Ingen har hållit på mer än ett år med skiten.

När du tvättar så kan det vara bra att hålla isär kulör och vit-tvätt.

(kulörtvätt är den som har andra färger än vitt,tex röd eller blå)

Å andra sidan är det en mycket tidsbesparande åtgärd att inte hålla isär kulör och vittvätt.

Och när alla kläder är av blandfärg behöver du inte fundera på om färgen får dig att se tjock ut åtminstone.

Å andra sidan är det en mycket tidsbesparande åtgärd att inte hålla isär kulör och vittvätt.

Och när alla kläder är av blandfärg behöver du inte fundera på om färgen får dig att se tjock ut åtminstone.

Finns det andra färger än svart och vitt på kläder? Och jeans då förståss.. :confused:

Ska jag komma med ett tips så får det bli: ÄT GUL SNÖ! (det kan vara öl)

Titta alltid efter om stolen du ska sätta dig på står där du ska sätta dig. Annars är det lätt hänt att man missar den.

hon kommer nog inte skriva mer i denna tråd era jävla as :mad:

Alla som ser bra ut skrämmer ni iväg juh... Fan :huvet

Tips: Leta reda på närmaste stora sten i skogen och göm dig bakom den. Kom inte fram när någon letar efter dig eller ropar ditt namn.

Back