Lär känna LisaLP

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
För de som är intresserade av att lära känna allas vår räserbrutta LisaLP utan att riskera att bli omkörd av henne på en tisdags-/onsdagskörning så kan dagens VLT vara av intresse! :)

ASG

Jag satt lite och väntade på en tråd...jag tycker vi tar och skickar ett ex till länstrafikgruppen på en gång, så har vi besparat systemet en massa research. :hihi

Javisstja - JAAAAAMÅÅÅÅÅHONLEEEEEEEEEEEEVA - LisaLP fyller 20 år, och åker ostrypt lagligt idag! :Bugar :yoparty :tuttar :tummenupp :banana :crash :bow :slicka :öl :whip :jisses :dricka :cpparty

Last edited:
ASG

Jag satt lite och väntade på en tråd...jag tycker vi tar och skickar ett ex till länstrafikgruppen på en gång, så har vi besparat systemet en massa research. :hihi

Javisstja - JAAAAAMÅÅÅÅÅHONLEEEEEEEEEEEEVA - LisaLP fyller 20 år, och åker ostrypt lagligt idag! :Bugar:yoparty:tuttar:tummenupp:banana:crash:bow:slicka:öl:whip:jisses:dricka:cpparty

Visst fan... Glömde i upphetsningen av den lilla detaljen att gratulera...

GRATTIS SOM FAN! :yoparty:banana:födelseda

Stort grattis till två decennier Lisa! :D

Strypningssats har hon väl inte vetat vad det är sedan hon köpte hojen, hehe! :D :va

1529039663.jpg

Grattis till klivet från tonåring till vuxenlivet..:tummenupp

Grattis!! Att fylla tjugo var askul för tre år sedan efter det har det tillkommit moms:)

GRATTIS :fyllisar nu går du lagligt på bolaget

:banana

Last edited:
haha, va sjuka ni är =) tack så mycket! har gått runt och haft ångest hela dagen faktiskt.speciellt med att fylla 20.... hm, känner mig lugnare med å köra lagligt nu. vilket betyder att nu kan lisa börja gasa lite. whatch out grabbar!:whip här ska piskas!

Vicken pingla! :busvissla

"Vad skulle du göra om du vann 1 miljon: Då skulle jag köpa en Ducati till mig själv och min kompis Robban!"

Det är fanimig ordning på dig! :fakta Sjuk ordning. :bugar

/J

Vicken pingla! :busvissla

"Vad skulle du göra om du vann 1 miljon: Då skulle jag köpa en Ducati till mig själv och min kompis Robban!"

Det är fanimig ordning på dig! :fakta Sjuk ordning. :bugar

/J

ja men vad ska man göra när han begraver hojen i en myrstack. jag har lite skam i kroppen iallafall och tycker synd om honom. även fast jag tycker mest synd om hojen.:D

ja men vad ska man göra när han begraver hojen i en myrstack. jag har lite skam i kroppen iallafall och tycker synd om honom. även fast jag tycker mest synd om hojen.:D

ÄÄÄÄH, här tycks fan inte synd om någon, hade JD varit en het brutta så kanske... :fakta

Du skall ha en vit 848, gört.

Stort grattis!

Mycket bra val av stadsdel också, vi behöver mera mc-vrål här :tummenupp

GRATTIS som f..n
Italiensk hoj :confused: ska du också bli en fikapossör nää en hoj som är gjord för att köras är den bästa :tummenupp (se vad som hände JD när man försöker köra en italienare-ska:D )
GRATTIS igen

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...