ST0FFE
Dunderklumpen *RIP*
Jag tänkte jag skulle ringa och kolla upp lite ang. dom nya övningskörnings lagarna med privat handledare osv...
För att bli handledare måste man ju genomgå en kurs och betala in 120:- sen är det bara vänta... och vänta och vänta... för det första så orkar dom inte svara i telefonen mera än mellan kl. 09,00-11,00, skyst! Sen får man höra på deras telefonsvarare att dom har "mera än 4 veckors handläggningstid för godkännade" Vafan jag betalar skatt och säger knapt vad jag tycker men detta är ju fan skandal
Måste man privatisera statliga myndigheter för att dom ska börja jobba?
kanske ska ha beting på handläggda fall? så gjorde dom ju på försäkringskassan och jäklar va folk fick förtids pensioner 
Ska det vara så här?
Jag känner mig som en liten surgubbe men det känns befogat.
Jag tänkte klippa iväg ett surt mail till chefen på länstyrelsen så är det någon som har något som dom vill tillägga i ämnet?
För att bli handledare måste man ju genomgå en kurs och betala in 120:- sen är det bara vänta... och vänta och vänta... för det första så orkar dom inte svara i telefonen mera än mellan kl. 09,00-11,00, skyst! Sen får man höra på deras telefonsvarare att dom har "mera än 4 veckors handläggningstid för godkännade" Vafan jag betalar skatt och säger knapt vad jag tycker men detta är ju fan skandal
Måste man privatisera statliga myndigheter för att dom ska börja jobba?
Ska det vara så här?
Jag känner mig som en liten surgubbe men det känns befogat.
Jag tänkte klippa iväg ett surt mail till chefen på länstyrelsen så är det någon som har något som dom vill tillägga i ämnet?