Länktips till dragbike-delar

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Jag har googlat runt i ett par kvällar nu efter bra sidor där nya och begagnade chassidelar till dragracinghojar säljs, typ fälgar, slicks osv men hittar fanimej inte ett smack.:confused:

Tips på websidor uppskattas alltså, gärna inom landet men även utländska.

De flesta av oss i den här forumdelen har väl nästan allt liggandes. Jag har ett uthus fullt med gamla fungerande prylar jag vill bli av med.

En sticky-tråd "Swap-meet" i Turbo & Dragracing" vore på sin plats istället för det otympliga köp/sälj-forumet där man måste vada igenom miltals med rappel. Sköts det med principen "ett inlägg per person" där man redigerar sin egen forsale/wanted och aldrig skapar fler inlägg än det första och sköter sen korrespondansen via PM/epost vore det guld värt.

Moderatorn? Har vi Swedies tillåtelse?

De flesta av oss i den här forumdelen har väl nästan allt liggandes. Jag har ett uthus fullt med gamla fungerande prylar jag vill bli av med.

En sticky-tråd "Swap-meet" i Turbo & Dragracing" vore på sin plats istället för det otympliga köp/sälj-forumet där man måste vada igenom miltals med rappel. Sköts det med principen "ett inlägg per person" där man redigerar sin egen forsale/wanted och aldrig skapar fler inlägg än det första och sköter sen korrespondansen via PM/epost vore det guld värt.

Ytterst bra idé, hoppas moderatorn ger tummen upp.:tummenupp

Medhåll på detta förslag, låter som en ypperlig idé! :tummenupp

*/ ?>
Back