Länk till ombyggd bakdel?!

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04
hejsna.... för länge sedan så hade jag en länk på en snubbe här som byggde om en bakdel till en zx 9-r

det var verkligen skitsnyggt o enkelt gjort + att han hade fottat allt steg för steg med väldigt infromativt textande, han hade dessutom lagt upp det på en hemsida...

Nu är det så att jag har kollat igenom alla mina trådar allt ja skrivit i, o har även sökt som en gnu för å hitta länken, nån som vet vad jag pratar om som kanske har länken till mig??? :Bugar

ha en skön sommar

hojjj på er /maccan

menar du han som hade gjort en egen undertail eller va det heter? för dom bilderna har jag på datan

Jens_von_Helvette skrev:
menar du han som hade gjort en egen undertail eller va det heter? för dom bilderna har jag på datan

precis... det är rätt simpelt, han skär ut en plastbit å lackar å borrar upp....

men har du länknen till hans sida?

Jag vet oxå vilken tråd ni pratar om, men har ingen länk :tungan
Kände bara att jag borde säga det eftersom det kan vara lite intressant....eller nåt.

Tips: Sök på Tail och välj ändast ämne så hittar du flera länkar om tailar till zx6

yonsson skrev:
Jag vet oxå vilken tråd ni pratar om, men har ingen länk :tungan
Kände bara att jag borde säga det eftersom det kan vara lite intressant....eller nåt.

pröva sök efter den ja menar då? ;)

nu har jag försökt ladda upp bilderna men dom är förstora så om du addar mig på msn så kan jag skicka dom till dig där om du inte hittat länken

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D