längtar så oändligt te sommaren

Lilja

tycker om grus!
Gick med
1 Sep 2003
Ort
linköping
Hoj
ktm 640 sm 04
shitt vad gött det vore om det var sommar och 20 grader varmt!!
eller vad säger ni..
underbart heltänkelt :) :tummenupp
 
bullen skrev:
shitt vad gött det vore om det var sommar och 20 grader varmt!!
eller vad säger ni..
underbart heltänkelt :) :tummenupp


Jo...det hade väl inte vart helt fel, käka glass och livet leker :Bugar
 

Bifogat

  • 107-0764_IMG.jpg
    107-0764_IMG.jpg
    113.1 KB · Visningar: 94
bullen skrev:
shitt vad gött det vore om det var sommar och 20 grader varmt!!
eller vad säger ni..
underbart heltänkelt :) :tummenupp


Jag gråter varje dag jag går upp o ser den där Fö.....de vita skit snön :mad:
 
fluppen skrev:
Jo...det hade väl inte vart helt fel, käka glass och livet leker :Bugar
Vad tycker du om för glass-sort? Om vi tar GB:s sortiment gillar jag GB Sandwich och Cornetto.
 
KTM640Y2K skrev:
Åker man hoj på vintern så blir vintern kortare :D :tummenupp
Satan schnygg bild :tummenupp

Först är man lack (antracitgrå metalic, hehe) på att sommaren försvinner. Då skiftar man till endurodäcken och blir skitnöjd. Sen lackar (VWs volcanoröd)man ur när snön kommer. Då skiftar man på dubbisarna. Efter ett tag försvinner isen och då blir man himmelsblå i lacken. På med 17"arna bara så är allt bra igen. Sommarens ljus och värme falnar när man njutit några månader och vips så är cirkeln sluten :) :tummenupp
 
bullen skrev:
shitt vad gött det vore om det var sommar och 20 grader varmt!!
eller vad säger ni..
underbart heltänkelt :) :tummenupp


Varför vänta?
Jag kommer att få sol och värme på måndag.
Sol och 34 grader varmt! :tummenupp :banana
 
hp skrev:
Vad tycker du om för glass-sort? Om vi tar GB:s sortiment gillar jag GB Sandwich och Cornetto.


*host* spam *host*


:rofl

Ja det blir 88:an lakrits då.....fan..SOMMAREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hehe, fan den bilden fetrockade sig in som min bakgundsbild. :)

Vad är det för en hoj? Lite svårt att se. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top