Nakenfreddan
Ny medlem
Sitter här nu, snön faller utanför fönstret (fy fan), vad gör man, jo man längtar till våren och sommaren då man får ta fram Harleyn igen, jag längtar, säkert många med mig......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valentinic skrev:Fast det vore nästan skönt med lite snö nu. Det är så förb*nnat grått och trisst ute nu. Men frukta ej broder, ty snart äro våren kommen!
Ingen aning, men jag vill också ha vår iallafall.Fazer skrev:Harleyn? Är du på riktigt?![]()
Nakenfreddan skrev:Sitter här nu, snön faller utanför fönstret (fy fan), vad gör man, jo man längtar till våren och sommaren då man får ta fram Harleyn igen, jag längtar, säkert många med mig......

fortsomfan skrev:du får nog lämna sidan om du nu är seriös med en hd![]()

Ja vem vill inte ha vår, men Harleyn? Vem vill ha en sådan?MattE. skrev:Ingen aning, men jag vill också ha vår iallafall.
Räcker det inte att ha ett intresse för sporthojar?fortsomfan skrev:du får nog lämna sidan om du nu är seriös med en hd![]()

Pelvan skrev:Ähh det är en hoj det med,,, var glad att han inte kör trike med bubbla-motor och tunna där bak!![]()
Fazer skrev:Ja vem vill inte ha vår, men Harleyn? Vem vill ha en sådan?
Vi är bara griniga för att vi vill ha vår.Nakenfreddan skrev:är inte jag välkommen här, eller e det bara riskokare som skriver som ska ha kul????
jaja.. men frågan var ju: Vem vill ha en harley?!Nakenfreddan skrev:JAG har....

|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |