Längtan...

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
Lördag kväll...börjar få lite ökad promillehalt i kroppen och känner bara en så obeskrivlig kopiös längtan efter varm vår/sommarluft och högerhanden på gashandtaget och känslan av att tvingas fälla ner visiret och krypa ned lite smått bakom kåpan och bara vrida så gott det går...fan va jag längtar efter våren så man får ut och åka igen på fina vägar utan hala löv och annat... :banana

Drick lite till så glömmer du hojen och börjar tänka på brudar istället :)

MiZou skrev:
Lördag kväll...börjar få lite ökad promillehalt i kroppen och känner bara en så obeskrivlig kopiös längtan efter varm vår/sommarluft och högerhanden på gashandtaget och känslan av att tvingas fälla ner visiret och krypa ned lite smått bakom kåpan och bara vrida så gott det går...fan va jag längtar efter våren så man får ut och åka igen på fina vägar utan hala löv och annat... :banana

Håller definitivt med dig...

Ska vi skapa en RF600R tråd du o jag :D:D:D

Japps skrev:
Håller definitivt med dig...

Ska vi skapa en RF600R tråd du o jag :D:D:D

Det tycker jag verkligen! Men känner inte du att du vill uppgradera till liiiite snabbare? Det gör jag, fast jag är inte tillräckligt bra att köra ännu, så det får bli en säsong till med min kära zuka...

Har värmt mig med några glas starkvinsglögg. Har tagit in topp kåpan till rettan så jag alltid har nått gott att titta på, men visst som fan vil man ut och gasa järnet.

JoJoman skrev:
Har värmt mig med några glas starkvinsglögg. Har tagit in topp kåpan till rettan så jag alltid har nått gott att titta på, men visst som fan vil man ut och gasa järnet.

Appapp..!!
Då måste man sätta på röda luvan!! :7peta
(asså inte rödluvan)

Zlide skrev:

Appapp..!!
Då måste man sätta på röda luvan!! :7peta
(asså inte rödluvan)
den har man u inte misat, tyvärr får man brottas med skägget som sitter fast som sitter fast i mössan. det blir kladdigt.

JoJoman skrev:
den har man u inte misat, tyvärr får man brottas med skägget som sitter fast som sitter fast i mössan. det blir kladdigt.

Sådär ja, nu börjar det likna nåt! :tummenupp :rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...