Lämpligt pris till denna ljuddämpare???

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
undrar vad ni som handlar eller vet tycker skulle vara ett rimligt pris för denna dämparen.. den e till en Suzuki SV650 och det är orginal.

Bifogat

• dämp.jpg
    dämp.jpg
    60 KB · Visningar: 150
  • dämp 1.jpg
    dämp 1.jpg
    60.1 KB · Visningar: 125
Last edited:
Helt allvarligt, om man nu är i desperat behov av en sådan, så skulle jag i det skicket ge kanske 25% av nypriset (på reservdelen)... Mer skador så kanske man kan dra ner det neråt 10%, beror på hur desperat man är. Om du inte är desperat, låt den va och köp ett riktigt slip-on istället...

porec skrev:
undrar vad ni som handlar eller vet tycker skulle vara ett rimligt pris för denna dämparen.. den e till en Suzuki SV650 och det är orginal.
25 spänn om jag är på bra humör :tummenupp

Jag sålde min org-dämpare från R6:an för en femhundring, då var den i gott skick. Så 100-150 om jag verkligen behövde den.

Till alla som svarat. Min tanke med detta är att jag BARA ska ha det till bankörning. Har redan ett snyggt slip-on + redan ett orginal system. Detta skulle bli ett 3:e som jag har tänkt såga av och bygga om till ett slip-on som jag enbart kommer ha på när jag kör på banan. Så jag skiter fullt i hur det ser ut. Det är synd att såga i mitt orginal tycker jag + så vill jag tästa att göra slipon så jag kan byta på 2 minuter.! killen som säljer det föreslog 400, men tror det är lite mycket????

Paroxyst skrev:
Helt klart kan du betala några 100 spänn. Vill du göra den snygg är det ju bara att köpa tunn plåt och nita runt så är det som nytt. :) Så kan du sälja den vidare för 1500:- :hihi
nja klä om tror jag inte..årkar inte med sånt..

porec skrev:

150spänn max :7peta

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...