lämplighets intyg??

Alanthor

Ny medlem
Gick med
12 May 2010
Hoj
KÖPES
tja,

farsan säger att jag måste få lämplighetsintyg innan jag köper min MC. Tror ni jag kan få det om detta har hänt..

Snatteri x2. Inte över 100kr.
Ringa narkotikabrott x2.

Jag var misstänkt för Våldsam mot tjänsteman, och motstånd.. Men jag dömdes inte till det.

Ring vägverket eller polisen och kolla , brukar vara speciella omständigheter när det gäller minderåriga....

Ringde polisen och han kollade upp mig. Fast han kunde inte säga något sa han. Vägverket har ju stängt, transportstyrelsen också.. Jävla horskit..

Men jag borde väl få? Jag har varit på pissprov regebundet, jag blev dömd till det och har inte missat något, pissat negativt alla gånger, inkl labb. Ser transportstyrelsen det?

Ringde polisen och han kollade upp mig. Fast han kunde inte säga något sa han. Vägverket har ju stängt, transportstyrelsen också.. Jävla horskit..

Men jag borde väl få? Jag har varit på pissprov regebundet, jag blev dömd till det och har inte missat något, pissat negativt alla gånger, inkl labb. Ser transportstyrelsen det?

Dom får all info av polisen.. Du får bara ansöka efter lämp och hoppas på det bästa. Dom lämnar inte ut nån info över telefon då du kan vara vem som helst.

Håller du fortfarande på med pisseprov så kan det bli ett bekymmer. Hade detta varit så pass längesen att du fick vara utan prov så hade det varit "bortglömt"

Men som andra sagt, det är väl bara att ansöka och hoppas på det bästa.

kompis fick godkänt efter hållt på med svamp ett bra tag 1 år innan, och blivit påkommen med de för innehav, fast toppisar kanske är lite mildare än vad du tog

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman